Hop til indhold

Hjælp til at se om det er den sammen pige ??

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg faldt over hende her https://annoncelight.dk/showad/297471   men for mig er det ikke den sammen pige på de 3 billeder, men 3 forskellige piger ?? 

så vil hører om andre ser det sammen som mig eller nogle der mener det er den sammen pige på alle 3 billeder ??  hjælp 

Skrevet

Jeg er også i tvivl. Det er umuligt at se om det er samme pige. Der er ikke fælles tegn hvor man kan se det er samme person. Muligheden for det er den samme er til stede, men det kan lige så godt være 3 forskellige personer.

Det er noget som man kan se på mange annoncer, hvor der ikke er fælles træk som går igen. Det viser at mange annoncer er falske.

Skrevet

Godt spottet @jensen6

Hold dig væk @The_Man, brug af andres billeder må straffes med at kunderne bliver væk

Redigeret af Pophair

Skrevet

Så kan vi da konstaterer jeg havde ret i de bryster ikke så ud som på billederne. 

Jeg havde dog ikke dobbelt tjekket billeder. Godt spottet jensen6

Skrevet
  • Author

Jeg takker mange gange og jeg holder mig væk...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.