Hop til indhold

Lille LAV Thaipige søges

Featured Replies

Skrevet

Hey.

har en drøm om en super lille, lav thaipige.. Gerne stadig med en god krop, god røv og bryster. men ikke overvægtig. skal ikke være skinny uden former overhovedet.

Ålborg, Århus, Herning, Holstebro, Silkeborg , Skive  rundkredsen ca.  :)  

Kender nogen til sådan en :)

Skrevet
  • Author
Ole m. skrev, for 10 minutter siden:

Hey.

har en drøm om en super lille, lav thaipige.. Gerne stadig med en god krop, god røv og bryster. men ikke overvægtig. skal ikke være skinny uden former overhovedet.

Love Thai Massage...     Forklar mig lige hvorfor det er sørgeligt at jeg søger det ??

Skrevet
Ole m. skrev, for 42 minutter siden:

Hey.

Apple i Århus er nok ikke mere end 150-155 cm. Jeg er 180 og hun må stå på tæer på en børne badeværelses skammel når hun skal vaske mit hår :wub:, hvis jeg da ikke er flink og bøjer mig ned. Så kan hun nøjes med skamlen:D. Hun kan i øvrigt massere, og en hel del andet. Bare lad hende styre timen. 
Der er også Cherry

https://annoncelight.dk/showad/290284
Hendes massage er i hyggeafdelingen, men hun kan også en hel masse mere :) 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Apple i Århus er nok ikke mere end 150-155 cm. Jeg er 180 og hun må stå på tæer på en børne badeværelses skammel når hun skal vaske mit hår :wub:, hvis jeg da ikke er flink og bøjer mig ned. Så kan hun nøjes med skamlen:D. Hun kan i øvrigt massere, og en hel del andet. Bare lad hende styre timen. 
Der er også Cherry

https://annoncelight.dk/showad/290284
Hendes massage er i hyggeafdelingen, men hun kan også en hel masse mere :) 

Fedt...  men syntes ikke rigtigt jeg kan finde link til Apple, kan det passe hun er lukket ?   

Skrevet
Ole m. skrev, for 28 minutter siden:

Fedt...  men syntes ikke rigtigt jeg kan finde link til Apple, kan det passe hun er lukket ?   

Nej hun var da sprællevende i tirsdags. 
Du får en PM :) 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Nej hun var da sprællevende i tirsdags. 
Du får en PM :) 

Takker :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.