Hop til indhold
thephd

Søger anbefaling: Lækker pige, ikke for gammel, god massage. Behøver ikke FP

Recommended Posts

Halløj,

Efter noget tid ude af gamet fik jeg lyst til en lækker massage af en smuk pige - helst ikke for gammel (35+) eller buttet. Gerne med nogle flotte bryster man må røre lidt ved. Har ikke brug for fuld pakke, så hand job er fint.

Det oplagte valg, når man kigger sig lidt omkring på forummet er Tina.

Men ville høre, om der var andre jeg skal smide i puljen? :-)  Helst ikke for langt fra København.

God dag derude og på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 18.8.2020 at 05:09:

hvad søren er bodysenses?

Jeg fik Bodysenses på Dokkun for år tilbage, og fik forklaret at det var et mix af oliemassage/tantra. 

Det var nu ikke noget jeg husker som "helt vildt fantastisk", nærmere en blid oliemassage med meget kælne strøg omkring de erogene zoner, og så er vi vel tilbage til en alm oliemassage med optræk til efterfølgende lir?:rolleyes:, men hva, "noget skal barnet jo hedde"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hjalp for år tilbage , ejeren af Dokkun med et andet navn for thai-tantra , som alle brugte dengang.  Vi kom frem til senses  og body senses , efterfølgende er der flere af gamle ansatte der har nuppet det med til deres egen butik .

Vh Max

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 3 minutter siden:

Jeg hjalp for år tilbage , ejeren af Dokkun med et andet navn for thai-tantra , som alle brugte dengang.  Vi kom frem til senses  og body senses , efterfølgende er der flere af gamle ansatte der har nuppet det med til deres egen butik .

Vh Max

Så kan du måske give en mere retvisende beskrivelse af fænomenet? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel vin på nye flasker er vel den korrekte betegnelse.

Hun ville bare have et andet navn end de andre brugte , så derfor  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
maximus skrev, for 5 timer siden:

Gammel vin på nye flasker er vel den korrekte betegnelse.

Hun ville bare have et andet navn end de andre brugte , så derfor  :D

Jeg tænker det her må være noget andet hun ligger i det ord. Måske har hun misforstået det eller tolker det som noget andet. 

Der er vel ingen der vil betale 1000 kr for en times thai/tantra og når hun ydermere annoncerer med en times olie massage til 400,- kr. 

Med mindre man er OutOfMySense og har mistet jordforbindelsen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke til hvad der hører med i prisen hos hende  , har aldrig besøgt hende . Det må andre hjælpe med .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 8 timer siden:

Jeg tænker det her må være noget andet hun ligger i det ord. Måske har hun misforstået det eller tolker det som noget andet. 

Der er vel ingen der vil betale 1000 kr for en times thai/tantra og når hun ydermere annoncerer med en times olie massage til 400,- kr. 

Med mindre man er OutOfMySense og har mistet jordforbindelsen.....

Eller for mange xxxx kr. i lommen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 10 timer siden:

b2b = body senses

 

maximus skrev, for 16 timer siden:

med et andet navn for thai-tantra

de to sætninger forvirrer mig lidt, da der er himmelvid forskel på B2B og Thai-tantra. Hvilket igen efterladet det indtryk at ingen ved hvad bodysenses er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Harran skrev, for 2 timer siden:

 

de to sætninger forvirrer mig lidt, da der er himmelvid forskel på B2B og Thai-tantra. Hvilket igen efterladet det indtryk at ingen ved hvad bodysenses er.

Rolig nu, maximus opfandt begrebet for 10 år siden, hvordan skal man kunne huske så langt, jeg kan knap huske hvad jeg talte om igår :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 timer siden:

Hun skriver sådan set slet ikke, at hun tilbyder massage, kun B2B og sex. Har du erfaring med hendes massage?

Hun skriver thai olie i teksten men har ikke prøvet Men smuk er hun 

Redigeret af John6valby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Magico skrev, for 40 minutter siden:

Tina er ikke på annoncen mere. Er hun ude at rejse, eller er hun stoppet i butikken og har overladt den til Mali?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...