Hop til indhold

ERFARINGER MED TINA.ZANDER ?

Featured Replies

Skrevet

Tina.zander

Er der nogen som vil dele deres erfaringer med denne skønhed?

jeg har ingen erfaring med hende endnu 

på forhånd tak

• 2 weeks later...
Skrevet

Kun lidt på snapchat, men hun er bestemt ægte og fandens flot :)

Skrevet

Ikke helt sikker på jeg bare kan give den ud her på forrummet, men skriv en pb :)

• 1 year later...
Skrevet

helt i skoven pige, starter med at skrive at man er negativ og svine en , jeg bad hende stoppe og skred fra samtalen 
Lille bitch som det hedder, som ikke vil noget

Skrevet
nieels skrev, 1 time siden:

helt i skoven pige, starter med at skrive at man er negativ og svine en , jeg bad hende stoppe og skred fra samtalen 
Lille bitch som det hedder, som ikke vil noget

Jeg synes at du beretter om flere samtaler, der går helt i skoven for dig... jeg har også skrevet med Tina og hun viser sin interesse helt fint, og tonen er helt igennem fornuftig.

Hvordan skriver du til pigerne? Udviser du almindelig respekt?

Skrevet
thedanishdude skrev, for 48 minutter siden:

Jeg synes at du beretter om flere samtaler, der går helt i skoven for dig... jeg har også skrevet med Tina og hun viser sin interesse helt fint, og tonen er helt igennem fornuftig.

Hvordan skriver du til pigerne? Udviser du almindelig respekt?

Ja , det gør jeg , faktisk så viste jeg respekt, men hun var så negativ, at hun fik vendt det på hovedet, og tolkede , at jeg var ok med at være tålmodig, til at jeg var syrlig ?
Og nej flere samtaler går ikke i skoven for mig, hvor har du det fra ? Det er noget dom stammer fra dit univers ?
Men helt kort så er hun spild af tid, og ingen har jo heller mødt hende 

Redigeret af nieels

• 2 years later...
Skrevet

jeg har mødt, hende, med en del besvær og aflysninger. Hun er ikke pigen på fotoet, en sød , men ret alm pige. Ikke noget rigtigt at snakke om. Dyr men god sex . Blow med slug om man vil. Over 3k for sex.

• 4 weeks later...
Skrevet
pæn mand skrev, den 12.8.2024 at 08:53:

jeg har mødt, hende, med en del besvær og aflysninger. Hun er ikke pigen på fotoet, en sød , men ret alm pige. Ikke noget rigtigt at snakke om. Dyr men god sex . Blow med slug om man vil. Over 3k for sex.

https://dk.pinterest.com/pin/472033604696518420/ næ det er herfra fotoet er stjålet )

• 3 weeks later...
Skrevet

Det er muligt at få aftale økologisk, hvorfor hedder det det man må da gerne sprøjte !! det må man da ikke økologisk. Og finder ud af i weekenden om hun ligner det foto. 2k er en fin pris hvis hun er lækker 

Skrevet
pænemand skrev, den 25.9.2024 at 15:28:

Det er muligt at få aftale økologisk, hvorfor hedder det det man må da gerne sprøjte !! det må man da ikke økologisk. Og finder ud af i weekenden om hun ligner det foto. 2k er en fin pris hvis hun er lækker 

Det er ikke hende på fotoet, og prisen starter med 3k hm kan kun sige godt og skidt , alt i alt neutral oplevelse set i forhold til pengene

• 6 months later...
Skrevet

sød pige sluger og 1500 for det , ingen bryster men pæn slank og ok ansigt , gode frække suttelæber, kan god anbefales , vil gerne slikkes og nyder det flere gange faktisk undervejs

• 1 month later...
Skrevet

Enig som.mrn sød. Sutter godt. Kan overtales men piver noget ved anal.

3000 for et par timer.  Med to gange.  Spørger ikke om prævention. Så dit valg

Skrevet
pænemand skrev, den 8.9.2024 at 09:18:

https://dk.pinterest.com/pin/472033604696518420/ næ det er herfra fotoet er stjålet )

Jeg ved godt det nok er et forkert sted at skrive det. Men sugardaters gider ikke prøve om fotos er fra offentlige tilgængelige steder. F eks ved at bruge https://images.google.com/imghp?hl=da&gws_rd=ssl foto google, Det har jeg gjort og skrevet til en der brugte andres foto, at hun nok var fake, og vupti, skriver hun tilbage til mig med mit navn. Da hun selv har googlet et af mine fotos , og funder mig på et gammelt foto fra en arbejdsrelateret hjemmeside. Så tjek selv jeres fotos på siden inden i ligger dem op derinde.

Skrevet

Blev brændt af i går af hende, sad og ventede i 30 min og ingen dukkede op. I samme område som Lookingforfun også vil hentes, hmm Mon der er en sammenhæng ved jeg ikke men lidt bemærkelsesværdigt
Men spild af tid

• 2 weeks later...
Skrevet
glad sugardaddy skrev, den 19.6.2025 at 08:18:

Blev brændt af i går af hende, sad og ventede i 30 min og ingen dukkede op. I samme område som Lookingforfun også vil hentes, hmm Mon der er en sammenhæng ved jeg ikke men lidt bemærkelsesværdigt
Men spild af tid

hun har ikke været aktiv i flere uger nu , det er en dreng der keder sig ) er mit gæt

• 6 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

Hun er online.  Siger ok med sex i en time for 3000.men er det det værd  ! 

Kan kun se negative kommentarer 

• 2 months later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.