Hop til indhold
FORTE

ERFARINGER MED TINA.ZANDER ?

Recommended Posts

helt i skoven pige, starter med at skrive at man er negativ og svine en , jeg bad hende stoppe og skred fra samtalen 
Lille bitch som det hedder, som ikke vil noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
nieels skrev, 1 time siden:

helt i skoven pige, starter med at skrive at man er negativ og svine en , jeg bad hende stoppe og skred fra samtalen 
Lille bitch som det hedder, som ikke vil noget

Jeg synes at du beretter om flere samtaler, der går helt i skoven for dig... jeg har også skrevet med Tina og hun viser sin interesse helt fint, og tonen er helt igennem fornuftig.

Hvordan skriver du til pigerne? Udviser du almindelig respekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 48 minutter siden:

Jeg synes at du beretter om flere samtaler, der går helt i skoven for dig... jeg har også skrevet med Tina og hun viser sin interesse helt fint, og tonen er helt igennem fornuftig.

Hvordan skriver du til pigerne? Udviser du almindelig respekt?

Ja , det gør jeg , faktisk så viste jeg respekt, men hun var så negativ, at hun fik vendt det på hovedet, og tolkede , at jeg var ok med at være tålmodig, til at jeg var syrlig ?
Og nej flere samtaler går ikke i skoven for mig, hvor har du det fra ? Det er noget dom stammer fra dit univers ?
Men helt kort så er hun spild af tid, og ingen har jo heller mødt hende 

Redigeret af nieels

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...