Hop til indhold
autobahn

Gdansk, drænet af 19-årig cutie

Recommended Posts

Gdansk, masser af turister, men kun slavisktalende. Jeg tror Polen holder ferie i Polen i år. Dette er min første rejse til landet ud over et par transitture - faktisk første gang jeg faktisk har haft zloty i hånden. 

Havde ingen planer om pigebesøg, til gengæld masser af af kultur og historie. Og andre destinationer venter med mere tid til sjov. Men en lang køretur i kroppen og synet af alle de polske cuties som spankulerer rundt med deres kærester, i deres katolske paradisdrøm om parforholdets lyksaligheder, i stramme hvide jeans og korte sommerkjoler: Jeg vidste straks at jeg ikke kommer til at tænke på andet hvis jeg ikke fik lettet spændingerne. 

Tjekkede roksa.pl, alarmklokker ringede om scams og masser af forberedelsestid forude. Så jeg udså mig et massagested, perfekt, vil gerne begrænse Covid19 risiko når muligt. 

Adressen er en lille plads som hedder Wielkie Młyny i gåafstand af mit hotel (på Chmielna) og nogle af de steder jeg skulle se.
Man skal ikke møde op uden aftale – hvilket jeg gjorde :-)  resulterende i en lang og besværlig snak med en letpåklædt pige ude i opgangen, som ikke kunne ét ord engelsk: Google translate, opkald fra min telefon så vi kunne høre den ringe inde fra lejligheden, sende SMS, og endelig bekræftelse: En anden pige, som vist nok kunne lidt engelsk, var klar, men først om 45 minutter.

Fint, en asiatisk restaurant tæt på: Det eneste som ville være bedre end forkælelse var mad og herefter forkælelse. 
Tilbage på klokkeslettet, nu var der ekstra 10 min. ventetid, OK, en tur rundt om blokken og tilbage. Så stod der en polsk fyr og ventede inde i opgangen, men jeg gik ind foran ham, havde jo en aftale! Og døren blev åbnet af min pige. En fin, komplet ren og velholdt lejlighed. Stort badeværelse, papirhåndklæder og selve rummet også, velindrettet og med lav trance kørende i baggrunden. 

Og pigen, oh lala, 19 år, slank men ikke ranglet, kort "dirty blonde" hår, smilende øjne og cute ansigt, og meget charmerende når hun undskyldende prøvede sig på engelsk. Hun er ikke polsk men fra Kiev, hedder noget med “Mina”. 

Ned på sengen, hun smurte mig ind i olie, kælede mine lår, baller, mave, og noterede min reaktion. Så fulgte hun op med full body med sine bryster: Små fine (lidt som polske Katryynaa, men en anelse mindre). Hendes full body var ret beset ikke særligt æggende, men de bryster !!! Og jeg kunne så bruge tiden på at prøve mig frem med hænderne, hendes baller, skridt, bryster og så en hånd under hendes lille fine trusser var også OK. Hun smilede hver gang jeg fangede hendes øjne i spejlet.
Efter mere full body, tid til blowjob, kondom blev ikke nævnt. Og hvor den små pige kunne give blow: Dejligt vådt (men ikke sloppy), hele pikken fik nogle omgange, både med tungen inde i munden og ude hvor hver millimeter af min pik fik opmærksomhed. Mere smil i spejlet mens hun legede med tungen. Og nosserne fik også konstant opmærksomhed med både fingre og slik. Samtidig kunne jeg bare fortsat kramme løs. Til sidste kom jeg i nogle sprøjt hun impulsivt prøvede at fange med munden. Men både kind og hals blev nu også pænt ramt. Lidt rengøring med servietter af sig selv og mig, og derefter tog jeg et brusebad mere. På vej til badeværelset, den anden pige nu helt uden en trævl i diskussion med atter en mand ude i opgangen, jeg viste med fagter at hun gerne lige måtte lukke døren lidt til mens jeg passerede :-) 

Påklædt, ud til min ukrainske godte. Penge havde slet ikke været nævnt indtil nu!
Jeg fandt 200 zloty i min pung (resten af mine kontanter var i en sikkerhedslomme i min taske). Prøvede at give hende dem. Følte mig som en luset Cheap Charlie.
Men hun smilede, vi kindkyssede, og jeg gik ud i opgangen, efter præcis en time! 

Nu kom en helt familie ind ad hoveddøren, , jeg holdt den for dem, prøvede at smile til en gammel kone. Men de vidste jo godt hvad den midaldrende mand lavede der, og der var ikke meget smil den anden vej ...

Første session i Polen, tjek!

Stedet (ikke pigen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan @autobahn. I den grad et brugbart indlæg til os, der nyder at rejse udenlands og samtidig nyde dejlige piger.

Og til dem, der bare skal inspireres til at komme ud og nyde nogle dejlige piger :-)

Venligst

French

PS: glæder mig allerede til at høre om din næste oplevelse derude :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vil man prøve erotisk massage - så skal man glemme alt om asiatiske piger og tage til Polen istedetfor - desværre er de ikke gode til engelsk og man kan som regel ikke bare ringe og bestille en tid - eller bare få oplyst den korrekte adresse.

Håber du  også får tid til at prøve noget polsk Peep Show:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det mon ikke lettest med fly til Gdansk?

Billigst til 1.373,-
Bedste tidspunkter til 2.928,-

 

BEDSTE REJSETIDER:

 

6D4A3183-55D6-4E7C-A4AD-9A876C86A3E8.jpeg


BILLIGST:

 

F3187FA6-2392-4126-8CC7-1BDBCBE88CD1.jpeg

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i polen mange gange og kan faktisk læse og tale polsk på et basalt niveau, men det er kun lykkedes mig at få tre aftaler i hus, hvoraf jeg gik fra den ene (40-årig udslidt storryger), den anden var en hvalpebuttet ung pige der var OK, og skulle være gået fra den tredje, en ung kedelig kvinde, hvis slappe fisse og maveskind vidnede om en nylig fødsel. Efter akten forskrækkede jeg så hendes kollega, der kom valsende nøgen igennem stuen, og så ca 30 gange bedre ud end nitten jeg havde trukket.

Måske hvis jeg en gang er der på egen hånd, og ikke kun har nogle timer fri til "at gå i byggemarkedet"

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 49 minutter siden:

Er det mon ikke lettest med fly til Gdansk?

Billigst til 1.373,-
Bedste tidspunkter til 2.928,-

 

Jeg kørte selv, det er overkommeligt hvis man har bil. 

Men både Lot og SAS flyver fra Kastrup pt. med direkte afgange. Hverken WizzAir eller KLM flyver direkte. 

Jeg tjekkede lige WizzAir fra Malmø, men ingen direkte fly, og ikke billigere. SAS fra Malmø så ret dyrt ud. Men med dit afklarede, og noget kølige :-), forhold til svensken, er det nok heller ikke en option :-) 

Jeg har besøgt et par piger fra Gdansk i DK inden for de seneste uger, som flyver lidt frem og tilbage. Men de brugte Billund som afgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 38 minutter siden:

Både Wizz Air og Ryanair flyver direkte til både Gdansk og Krakow. 

Det plejede de.
Men WizzAir har slet ingen afgange til Polen fra DK pt. 
Og Ryanair starter først med afgange til Gdansk til oktober, ifølge deres hjemmeside. 

Ellers er der noget jeg har helt overset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liderbukken, ja de flyver fra Billund. 

Det er den rute de piger fra Gdansk jeg har besøgt i DK på det seneste alle siger de tager.
Men ingen afgange fra København, her flyver kun SAS og LOT pt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt indlæg, tak for det.

Hvad vil du ellers sige om Gdansk i al almindelighed, selvom der lige nu er få udenlandske turister? Er det et besøg værd? Jeg har nemlig overvejet at tage dertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 23 timer siden:

@Liderbukken, ja de flyver fra Billund. 

Det er den rute de piger fra Gdansk jeg har besøgt i DK på det seneste alle siger de tager.
Men ingen afgange fra København, her flyver kun SAS og LOT pt. 

Norweigian flyver også fra CPH til Gdansk - men du skal hen i september, før de har retur på tilbud til under kr. 1200,-. De flyver også til Krakow og til mere rimelige priser.

Hvordan med tog og/eller bus - det kunne måske også være en mulighed!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 13.7.2020 at 22:56:

Ryanair starter først med afgange til Gdansk til oktober, ifølge deres hjemmeside. 

Ja, da har de retur til kun kr. 348,-  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet, jeg kunne godt finde på at tage en retur til oktober, for lidt Peep show a'la Polski :-) 
Jeg havde ikke tid til det i denne omgang, er taget sydpå til Krakow. Det ser ud til, at udbuddet af piger er 3-4 gange større her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 10 timer siden:

@Jernsvinet, jeg kunne godt finde på at tage en retur til oktober, for lidt Peep show a'la Polski :-) 
Jeg havde ikke tid til det i denne omgang, er taget sydpå til Krakow. Det ser ud til, at udbuddet af piger er 3-4 gange større her. 

Fortæl, fortæl gode @autobahn :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
addiction skrev, den 14.7.2020 at 19:09:

Dejligt indlæg, tak for det.

Hvad vil du ellers sige om Gdansk i al almindelighed, selvom der lige nu er få udenlandske turister? Er det et besøg værd? Jeg har nemlig overvejet at tage dertil.

Det var mit første besøg, og kun få dage, så er bestemt ingen ekspert :-) Jeg oplevede Gdansk som en arke- nordisk/østersø by, ikke decideret "polsk" - indtil anden verdenskrig var den som fristaden Danzig nok den mægtiste havn og et økonomisk center for hele østersøområdet (polakkerne var faktisk minoritet i den multikulturelle sammensætning, men givet særlige rettigheder af Geneve konventionen fra 1920). Det er særligt tydeligt med de kilometervise kompakte gader, stræder og torve med nederlandske renæssancebygninger med handelshuse i den gamle by og langs Motlawa-flodens bredder, inklusive øerne. 

Man skal huske, den blev jævnet med jorden under anden verdenskrig (ca. 90%). Ikke så meget nazitropper, men med sovjethærens indtog, der var ordre til terrorstorm mod befolkningen (nazitropperne havde gjort det samme gennem 6 år, men kun mod de polske og jødiske befolkinger) og at den gamle by skulle udraderes. Alt der ikke kunne sendes til Sovjet (bl.a. maskiner, kranerne i havnen osv.) blev ødelagt. Og nu genopbygget med omhu og kæmpe kraftanstrengelser. 

Centrum virker meget kompakt og småt, nærmest alt jeg skulle se var i gåafstand. Der er også helt moderne arkitektoniske og kultureller perler (nationalmuseet, Gdansk operaen og mere). Stemningen var helt klart, at det er en turistmagnet, med holdt med respekt og omsorg. Samtidig med en "liberal" stemning: Et sted man nyder livet. 

Det med størrelsen snyder nok lidt, i Polen kaldes byområdet for "tri cities", da den er vokset sammen med Sopot pg Gdynia. 

Maden, naturligvis meget præget af østersøen, jeg spiste en række fiskesupper og andre fiskeretter. Favoritten: Fiskesuppe på tomat med dild og vodka :-) Det fungerede godt :-)  Men der er selvfølgelig polske og internationale restauranter i alle afskygninger overalt. 

Jeg oplevede den som overraskende billig, men der er sikkert uendeligt meget billigere på landet. Som reference, i Budapest ville mad af samme standard være marginalt dyrere.   

Byen har været et must for mig pga. nogle filmiske og litterære referencer. Og det var også i de "fodspor" jeg gik.  

Tilbage til dit spørgsmål, er den værd at besøge: Jeg fortryder kun at jeg aldrig har fået besøgt den før nu. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...