Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er ægte, billede med avis er taget på værelset, man kan genkende forhænget. Det ligner at hun deler lejlighed med en anden, der var en anden stemme bag væggen, så hvis man ikke er til lyttere så skal man vælge anderledes.

Lille, ca 160 cm, slank med store bryster som er hjulpet godt på vej, godt faste og bløde i spidsen hvor en naturlig b skål gemmer sig. Et venligt og imødekommende væsen som gav en god og blid service. Jeg havde valgt 30 min, som inkluderede økofransk og sex. Hun suttede lillemanden op, godt med spyt, langsomt og dejligt dybt, og en lille tur omkring mine kugler. Jeg kunne have skudt den af meget hurtigt så jeg måtte på opdagelse rundt på hendes krop. Bryster som reagerede på kys og små nap, fin blød og glat hud, jeg tænker at de oplyste 24 år er ægte. Og missen, lækker og velduftende. Hun var ren og smagte dejligt, havde tydeligt været i bad for nyligt. Dog havde hun ikke brugt skraberen siden i går, men det gik uden problem. Hun syntes tydeligt om min orale indsats, resultatet udeblev da heller ikke, dybere vejrtrækning, lettere rødme på kinder og større kønslæber. Lækkert. Sex startede i missionæren og sluttede med hende ridende. Virkelig god oplevelse.
Hun fortæller at hun er italiensk, men boende i Tyskland. Hendes engelsk er tilstrækkeligt til at det også er muligt at tale om andet end hovedformålet med dagens besøg. Vi talte om vejret i år versus sidste, og om hendes oplevelse i KBH sidste sommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...