Hop til indhold

Steffani Pussygalores erfaringer

Featured Replies

Skrevet

God eftermiddag derude.

Jeg tænkte bare på, om der var nogle herinde der har været en tur forbi Steffani på PG og havde nogle erfaringer at dele? :)

http://www.pussygalores.dk/steffani.htm

Jeg er nemlig yderst interesseret i, at besøge hende så al info er velkommen. :D

Skrevet

Hej Akut,

Det kan du roligt gøre. Meget sød og smuk pige. Ikke helt en GFE, men nu ved jeg heller ikke om det er det du eftersøger.

TVR

• 9 months later...
Skrevet

Steffani var den anden pige jeg havde sex med nogensinde, dengang var jeg 16 år (I know har gjort noget "ulovligt")...

Når jeg husker tilbage var hun meget sød, havde store bryster og så rimelig lækker ud. Hvad angår sex så har jeg jo med tiden fået meget bedre knald, men jeg har også prøvet lidt af hvert siden 2006. 

Jeg har egentlig overvejet at vende tilbage til hende, tror sgu da ikke hun kan huske sådan en fyr som mig nu så mange år efter. 

Dengang da jeg spurgte hende svarede hun at hun var 24 og var selv overrasket over at jeg tog på bordel så tidligt. Nu er hun 23 næsten 9 år efter, men i kender vidst også branchens regler mht. alderen, når I læser 23 så er de altid 30. 

Jeg overvejer egentlig at besøge hende en gang til. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.