Hop til indhold

Offentligøre navne (i norge)

Featured Replies

Skrevet

hun må have en halvsøster hernede i DK,,

har selv oplevet en som var blevet ret ret træt af denne ekstra ydelse, men også kun EN ud af over 100, er jo nærmest det allerførste man bliver spurgt om inden man når at ramme briksen,,, så de er vist mere reglen end undtagelsen eller er det omvendt undtagelsen der bekræfter reglen ???

just for the record  så har jeg IKKE besøgt + 100 endnu mere hvad man læser sig til herinde ;)

At hun måske vælger at offentliggøre et foto og personlige informationer , ja så skyder hun da sig selv hårdt i fod og mon ikke at hun lukker eller KUN får meget begrænset kundetilstrømning,,jeg kan jo selvfølgelig tage fejl,,, meeeeen det er nu allerbedst med en form for "release" efter en god gang massage :rolleyes:B)

Redigeret af Hunting for beaver

Skrevet

kontakte politiet er det ikke at gå i for små sko de vil sgu da ikke gøre noget ved det, synes vedkommende er latterlig

Skrevet

Jeg er ikke overbevist om, at offentligøre navne/billeder på de kunder er den rigtige vej frem.

Hvis det har fremstået utvetydigt for kunden, at der ikke levereres seksuelle ydelser, så er det respektløst at spørge ind til det. Endvidere ville det som udgangspunkt også være strafbart at smide underbukserne, hvis man er blevet bedt om ikke at gøre det.

Jeg tiltræder dog det argument, at der ofte i forbindelse med massage på en thai-klinik bliver tilbudt happy-ending m.v. Det afhænger også at de lokale “branchekitymer” og jeg har intet kendskab til de norske, men i Tjekkiet, er det sjældent, at man bliver tilbudt noget ekstra.

Redigeret af Gæst

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

kontakte politiet er det ikke at gå i for små sko de vil sgu da ikke gøre noget ved det, synes vedkommende er latterlig

Det skal du ikke sige. I disse krænkelses-tider kan det pludselig bleve stort på sociale medier. Politiet kan blive "bange for deres egen skygge", for at blive hængt ud for ikke at beskytte borgerne imod blottere og sexuelle krænkere. 

Skrevet
Sutteålen skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke overbevist om, at offentligøre navne/billeder på de kunder er den rigtige vej frem.

Hvis det har fremstået utvetydigt for kunden, at der ikke levereres seksuelle ydelser, så er det respektløst at spørge ind til det. Endvidere ville det som udgangspunkt også være strafbart at smide underbukserne, hvis man er blevet bedt om ikke at gøre det.

Jeg tiltræder dog det argument, at der ofte i forbindelse med massage på en thai-klinik bliver tilbudt happy-ending m.v. Det afhænger også at de lokale “branchekitymer” og jeg har intet kendskab til de norske, men i Tjekkiet, er det sjældent, at man bliver tilbudt noget ekstra.

Jeg var i Budapest for fem år siden, og spurgte ind til en håndtrold ifbm massage, og bedt om at smutte asap - så måske er thai med H/E et nordeuropæisk og Thailands fænomen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.