Hop til indhold

Bedste tidspunkt?

Featured Replies

Skrevet

Brødre,

Hvornår synes du er det bedste tidspunkt på dagen og ugen, hvis vi ikke alle skal "komme samtidigt", tænker også hvornår pigerne er mest klar.

Skrevet

Årh for sa... da der er da ikke andet end gode tidspunkter :)
Jeg er så heldigt stillet at jeg kun har 2-3 timers arbejde fastlagt pr. uge, de resterende 7 timer jeg skal arbejde kan placeres fuldstændigt som det passer mig, så jeg tager til massage efter morgen fitness 3 gange om ugen. Og et par gange om ugen bliver det middag og massage med en af de faste.

Lørdage holder jeg som regel fri og plejer familien, søndage kan godt snige et tidligt morgenbesøg af sig, men normalt holder jeg mig til hverdagene.

Skrevet

Jeg vil helst afsted om formiddagen da pigerne ikke er blevet trætte af alle kunderne. Samtidigt tror jeg de fleste arbejder i dagtimerne og derfor er der vel bedre tid

Skrevet
Shhh skrev, den 11.7.2020 at 19:32:

Brødre,

Hvornår synes du er det bedste tidspunkt på dagen og ugen, hvis vi ikke alle skal "komme samtidigt", tænker også hvornår pigerne er mest klar.

Det bedste tidspunkt for mig, er ikke ensbetydende med at det er det for dig.

Håber da du besøger en pige når du er mest trængende/liderlig og ikke hvad tidspunkt på dagen det er .

I øvrigt er der masser andre beretninger om dette som du kan søge, kan se Krølle Bølle har vedhæftet en tråd om dette.

Skrevet

Tak Krølle Bølle :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.