Gammel rotte 1256 Skrevet 11. Juli, 2020 Hej. Er der nogen der har mødt https://sugardaters.dk/show?alias=Sugar+Princess? Jeg har haft en absurt lang korrespondance med hende, som har ført til ingenting.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juli, 2020 Gammel rotte skrev, for 29 minutter siden: Hej. Er der nogen der har mødt https://sugardaters.dk/show?alias=Sugar+Princess? Jeg har haft en absurt lang korrespondance med hende, som har ført til ingenting.... Fatter ik du gider de lange skriverier, de fører sjældent til action. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 11. Juli, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 27 minutter siden: Fatter ik du gider de lange skriverier, de fører sjældent til action. Hjælper du manden med den kommentar? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juli, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 3 minutter siden: Hjælper du manden med den kommentar? Pas nu dig selv, ingen har ringet dig op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 11. Juli, 2020 @LoveThaiMassage deltager ikke i tråden længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 12. Juli, 2020 Har oplevet det samme med hende. Lange skriverier, først vil hun, så vil hun ikke. Tvivler på hun er til ret meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 12. Juli, 2020 TorbenMadsen skrev, for 5 timer siden: Har oplevet det samme med hende. Lange skriverier, først vil hun, så vil hun ikke. Tvivler på hun er til ret meget. Nu er jeg ikke på SD længere da jeg ser en tit og fast..... Men da jeg var der oplevede jeg også det med lang og god kommunikation og til slut hørte jeg intet. Besked så regel læst men intet svar. Da jeg havde oplevet det et par gange begyndte jeg at bringe emnet “at mødes” frem rimelig hurtigt. Senest ved 3 eller 4 besked. Kom der ikke noget ud af det skrev jeg pænt tilbage at jeg ikke betragtede hende dom seriøs og blokerede hende efter et par dage for lige at give hende chancen.... Fortrød aldrig den strategi selvom flere smukke og dejlige kvinder derved fik “et nej tak” men der er, eller var i hvert tilfælde dengang, mange dejlige og søde kvinder der gerne vil mødes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg