dongding 683 Skrevet 11. Juli, 2020 Hello has anyone had contact with them yet? https://annoncelight.dk/showad/299819 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 11. Juli, 2020 You could have just liked or checked back every once in a while. No value to know you are following Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 261 Skrevet 11. Juli, 2020 (edited) dongding skrev, for 10 minutter siden: You could have just liked or checked back every once in a while. No value to know you are following Unless you wanna boost your post numbers New profile on AL, whatever you do, dont transfer money first to them Redigeret 11. Juli, 2020 af average joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 11. Juli, 2020 Lyder for godt til at være sandt. Plus så undre jeg mig over, hvorfor at der ikke står noget med priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 11. Juli, 2020 Jeg har skrevet og fået kontakt... Eller hvad man nu skal kalde det. Jeg modtog en standard besked om at blive vip kunde og så kunne jeg få lov at besøge dem... Som om.... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cille2002 3 Skrevet 11. Juli, 2020 (edited) Blev lige gjort opmærksom på denne tråd og bliver nødt til at svare på det der bliver skrevet.. @tugwell hvorfor kommer du med påstande der ikke passer? Vi har ikke engang en vip profil, så det er løgn det du skriver.. hvorfor har du brug for det? hvad har vi gjort dig? og noget helt andet er vi slet ikke tager besøg. vi kører kun ud hvilket også fremgår af annoncen Redigeret 11. Juli, 2020 af cille2002 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeo 102 Skrevet 13. Juli, 2020 er enig i at det lyder for godt til at være sandt, men det betyder ikke at det ikke er sandt... Jeg vil dog være forsigtig med at give din hjemadresse ud hvis du er i tvivl :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cille2002 3 Skrevet 13. Juli, 2020 Romeo skrev, for 7 timer siden: er enig i at det lyder for godt til at være sandt, men det betyder ikke at det ikke er sandt... Jeg vil dog være forsigtig med at give din hjemadresse ud hvis du er i tvivl :p Det er svært at besøge folk, hvis de ikke giver deres rigtige adresse ud.. som der også står i annoncen, så er folk velkommen til at ringe til os på video opkald på Snapchat, så de rent faktisk kan se, vi er to unge piger.. meget simpelt.. men folk herinde kan tydeligvis hverken læse eller fortælle sandheden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kurt666 70 Skrevet 13. Juli, 2020 cille2002 skrev, for 1 time siden: Det er svært at besøge folk, hvis de ikke giver deres rigtige adresse ud.. som der også står i annoncen, så er folk velkommen til at ringe til os på video opkald på Snapchat, så de rent faktisk kan se, vi er to unge piger.. meget simpelt.. men folk herinde kan tydeligvis hverken læse eller fortælle sandheden præcis . jeg tager kontakt til jer i aften piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 14. Juli, 2020 kurt666 skrev, for 23 timer siden: præcis . jeg tager kontakt til jer i aften piger Tog du en for holdet i går ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kurt666 70 Skrevet 15. Juli, 2020 frenchlover1 skrev, for 18 timer siden: Tog du en for holdet i går ? Hej skrev til pigerne, på snap har ikke fået svar desværre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 463 Skrevet 16. Juli, 2020 Annoncen eksisterer ikke længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 16. Juli, 2020 Igår så jeg de solgte webcam. Jeg har skrevet til dem nogle gange men kun fået svar en gang og det var som tidligere nævnt en form for standard. Og det er selvom jeg har præsenteret mig selv som de bad om i annoncen. Jeg er ikke typen der bare skriver "skal i ha pik" 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cille2002 3 Skrevet 16. Juli, 2020 Hold dig nu til sandheden, @tugwell Den standard besked du påstår du har fået passer jo ikke ej heller det med vip-snap (som vi ikke ejer) eller vi solgte cam i går Hvordan ved du overhovedet hvad vi solgte i går, når vi ikke svarer dig? Og det eneste vi lagde op på story i går var et bevis på vi fandtes og at vi var klar på leg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 16. Juli, 2020 But you never reply and make appointments Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cille2002 3 Skrevet 16. Juli, 2020 dongding skrev, for 25 minutter siden: But you never reply and make appointments What do you really know about what we do and what we don’t do? Stop commenting on something you don’t know anything about! Thx.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 16. Juli, 2020 cille2002 skrev, for 2 timer siden: Hold dig nu til sandheden, @tugwell Den standard besked du påstår du har fået passer jo ikke ej heller det med vip-snap (som vi ikke ejer) eller vi solgte cam i går Hvordan ved du overhovedet hvad vi solgte i går, når vi ikke svarer dig? Og det eneste vi lagde op på story i går var et bevis på vi fandtes og at vi var klar på leg Nu blev jeg jo lidt nysgerrig og ville se hvad der gemte sig bag linket, men det virker ikke... What to do.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 16. Juli, 2020 Not a big surprise! Seems 2 bored young teens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 16. Juli, 2020 frddblk skrev, for 20 minutter siden: Nu blev jeg jo lidt nysgerrig og ville se hvad der gemte sig bag linket, men det virker ikke... What to do.? https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:AzmjzzKqK9EJ:https://annoncelight.dk/showad/299819+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kurt666 70 Skrevet 17. Juli, 2020 har fået en snap fra dem der står bag,med noget der skal forestille en ung pige, men intet svar på min ansøgning om at møde dem . har slettet deres snap slut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg