Hop til indhold
Julius

LingLing (Aarhus)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Trans+LingLing

Mit første besøg hos en Ladyboy. Jeg har længe haft tanken, og nu skulle det prøves. Billederne ser jo lovende ud, og passer ganske godt med virkeligheden, dog er de nok ikke helt uptodate.

Jeg havde forventet en meget feminin person med stiletter og lange røde negle - som på billederne, men hun havde ingen af delene, og det mest feminine ved hende, er en fin slank krop, flotte bryster og lange hår. Påklædningen var en smart lille bikini, som røg af i samme øjeblik, betalingen skiftede hænder. En halv time var et trecifret beløb i den høje ende.

Hele seancen startede med en gang massage, som var ganske god, men kort. Ingen pirring undervejs og generelt intet initiativ fra hendes side til noget som helst under hele akten. Det var helt op til mig, hvad der skulle ske. Jeg havde i forvejen fortalt, at det var min debut, så jeg havde forventet lidt mere initiativ fra hendes side. Hendes bevægelser på lagnet var lynhurtige, og hele oplevelsen var meget maskinagtig og kedelig.

Målene hun opgiver på annoncen holder ikke. Højde og vægt skal nok passe, men penislængde og bredde er langt fra virkeligheden.

Som sagt var det min debut med en Ladyboy/Trans, men hvis dette er standarden, så er det ikke noget, jeg har lyst til at gentage. En meget skuffende oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/profile/Trans+LingLing

Mit første besøg hos en Ladyboy. Jeg har længe haft tanken, og nu skulle det prøves. Billederne ser jo lovende ud, og passer ganske godt med virkeligheden, dog er de nok ikke helt uptodate.

Jeg havde forventet en meget feminin person med stiletter og lange røde negle - som på billederne, men hun havde ingen af delene, og det mest feminine ved hende, er en fin slank krop, flotte bryster og lange hår. Påklædningen var en smart lille bikini, som røg af i samme øjeblik, betalingen skiftede hænder. En halv time var et trecifret beløb i den høje ende.

Hele seancen startede med en gang massage, som var ganske god, men kort. Ingen pirring undervejs og generelt intet initiativ fra hendes side til noget som helst under hele akten. Det var helt op til mig, hvad der skulle ske. Jeg havde i forvejen fortalt, at det var min debut, så jeg havde forventet lidt mere initiativ fra hendes side. Hendes bevægelser på lagnet var lynhurtige, og hele oplevelsen var meget maskinagtig og kedelig.

Målene hun opgiver på annoncen holder ikke. Højde og vægt skal nok passe, men penislængde og bredde er langt fra virkeligheden.

Som sagt var det min debut med en Ladyboy/Trans, men hvis dette er standarden, så er det ikke noget, jeg har lyst til at gentage. En meget skuffende oplevelse.

Kan kun anbefale, at du nøje læser de anbefalinger vi andre lægger op, og så gå efter top 3- så bliver du ikke skuffet næste gang, er sikker på nysgerrigheden nu er vakt :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
1955 skrev, den 11.7.2020 at 17:03:

Kan kun anbefale, at du nøje læser de anbefalinger vi andre lægger op, og så gå efter top 3- så bliver du ikke skuffet næste gang, er sikker på nysgerrigheden nu er vakt :-)

 

..Jeg er ret ny på GP området, og eksperimenterer med trans. 

Jeg har været sammen med tre, men uden særlig stor succes. Ingen har leveret tilnærmelsesvist som lovet/aftalt. Og alle tre ville jeg have undgået hvis jeg havde læst herinde først.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubbleman skrev, den 7.8.2020 at 07:03:

..Jeg er ret ny på GP området, og eksperimenterer med trans. 

Jeg har været sammen med tre, men uden særlig stor succes. Ingen har leveret tilnærmelsesvist som lovet/aftalt. Og alle tre ville jeg have undgået hvis jeg havde læst herinde først.. 

Hvilke 3 har du besøgt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrisonDick skrev, for 35 minutter siden:

Hvordan var Elektra. Og hvordan er hendes udseende. 

 

Det var bestemt ikke anbefalelsesværdigt. Jeg havde aftalt med hende inden på sms, hvad jeg ønskede, og hvordan det skulle være. Men det fik jeg ikke noget af. 

Hendes udseende? Det var vildt svært at se, for det var et næsten mørkelagt lille skummelt sommerhus hun tog imod mig i. Men mit indtryk er, at hendes udseende slet ikke stemmer overens med billedet. Størrelsen på udstyret står overhovedet heller ikke mål med annoncen.. 

Så min anbefaling er, gå laaaangt uden om hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...