Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2020 (edited) Der har været en del efterlysninger i disse fora på det sidste, og jeg tænker, at det måske er et udtryk for, en efterspørgsel efter et forum hvor brugere kan efterlyse, og GP'er gerne må byde ind med deres services, som de/vi, så vidt jeg har forstået, pt. ikke må gøre på egne vegne i Efterlysnings foraerne. Personligt synes jeg, at det er meget fint, at GP'er ikke kan anbefale sig selv i disse fora, så der ikke går reklame og selvpromovering i alle efterlysningerne, men det kunne være, at man skulle overveje, at lave et særskilt forum hvor brugere kunne efterlyse, hvis de netop gerne ville høre fra GP'erne, så disse forespørgsler ikke kommer til at ligge under Generel Debat og Hyggesnak Redigeret 11. Juli, 2020 af Nannas Hjørne Grammatik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 Det er et meget begrænset antal gp'er som rent faktisk er aktive herinde, så jeg finder ikke dit forslag særlig brugbar for mændene herinde. Det er ikke forbudt som gp at anbefale andre gp'er, hvilket jeg gerne gør såfremt jeg mener at den pgl. gp matcher efterspørgslen. Det andet bliver reklame på reklame for en selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Juli, 2020 I et par andre fora jeg er medlem af, var det heller ikke tilladt at vi udbydere svarede og fortalte om vores produkter, når nogen efterlyste viden og kilder. Det betød at der kom en masse svar i øst og vest fra andre brugere som egentlig ikke svarede på spørgsmålet, men mere fortalte om hvor glade de var for netop det de have købt, eller direkte forkerte svar, som vi udbydere ikke måtte korrigere. Moderationen prøvede, efter opfordring, at åbne for at vi udbydere måtte komme med korte og relevante svar, og afholde os for skamrosing og anprisninger, men bare holde os til fakta. Det viste sig sørme at vi udbydere sagtens kunne administrere det selv, så det hele ikke druknede i reklamesnak. Det er jeg også ret sikker på vil være tilfældet på EG. GP´ere er jo ikke dumme og ved da godt at de ikke skal skrive om sig selv til en efterlysning om smæk i Kbh området, hvis de bor på Fyn og udelukkende tilbyder GF - for eksempe. Jeg synes Admin skal åbne, så kan han jo evaluere effekten hen ad vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Det er et meget begrænset antal gp'er som rent faktisk er aktive herinde, så jeg finder ikke dit forslag særlig brugbar for mændene herinde. Det er ikke forbudt som gp at anbefale andre gp'er, hvilket jeg gerne gør såfremt jeg mener at den pgl. gp matcher efterspørgslen. Det andet bliver reklame på reklame for en selv Nu kom det ud af, at der netop har været flere af de efterspørgsler fra mændenes side de sidste dage, som jeg skrev i mit originale indlæg, i fora hvor jeg måske ikke synes, at de er så relevante. Om de som efterspørger det så vil få de svar de ønsker i et andet forum specifikt til formålet, det ved jeg ikke. Der kan det godt være at der som du siger, er for få aktive GP'er herinde, men så ville de efterlysninger i det mindste ikke ligge i generel debat og hyggesnak som de gør nu, fordi det er de eneste steder de kan ligge hvis de som efterlyser gerne vil have svar fra pigerne selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden: Nu kom det ud af, at der netop har været flere af de efterspørgsler fra mændenes side de sidste dage, som jeg skrev i mit originale indlæg, i fora hvor jeg måske ikke synes, at de er så relevante. Om de som efterspørger det så vil få de svar de ønsker i et andet forum specifikt til formålet, det ved jeg ikke. Der kan det godt være at der som du siger, er for få aktive GP'er herinde, men så ville de efterlysninger i det mindste ikke ligge i generel debat og hyggesnak som de gør nu, fordi det er de eneste steder de kan ligge hvis de som efterlyser gerne vil have svar fra pigerne selv. Man kunne som gp vælge at sende en pb frem for at skulle skrive i forum hvor man arbejder. Det er stadig reklame for en selv i min optik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 11. Juli, 2020 Ø. Hvor er det hun vel hen med det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Man kunne som gp vælge at sende en pb frem for at skulle skrive i forum hvor man arbejder. Det er stadig reklame for en selv i min optik Altså jo, det er det, men det ville jo netop kun være i det tilfælde hvor der specifikt bliver efterspurgt netop dette. Det skulle ikke være sådan at man kunne gøre det på de generelle Efterlysningsfora. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 11. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Man kunne som gp vælge at sende en pb frem for at skulle skrive i forum hvor man arbejder. Det er stadig reklame for en selv i min optik Netop - hvor svært kan det være at sende en PB, fremfor at spamme alle tråde, såsnart man mener at tilbyde lidt af det der efterspørges. At nogen har valgt at bringe nogen efterlysninger i generel debat og hyggesnak, kan vel ikke være et større problem end at trykke på indrapporter og lade det være op til admins at flytte og evt. give en reprimande. Faktisk er det et større problem at en efterlysning ofte afføder en anmeldelse, som så kommer til at ligge i efterlysninger og det er jo noget rod - og jeg har derfor flere gange foreslået at man derfor ligesågodt kunne slå de 2 tråde sammen og gøre forummet mere overskueligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: I et par andre fora jeg er medlem af, var det heller ikke tilladt at vi udbydere svarede og fortalte om vores produkter, når nogen efterlyste viden og kilder. Det betød at der kom en masse svar i øst og vest fra andre brugere som egentlig ikke svarede på spørgsmålet, men mere fortalte om hvor glade de var for netop det de have købt, eller direkte forkerte svar, som vi udbydere ikke måtte korrigere. Moderationen prøvede, efter opfordring, at åbne for at vi udbydere måtte komme med korte og relevante svar, og afholde os for skamrosing og anprisninger, men bare holde os til fakta. Det viste sig sørme at vi udbydere sagtens kunne administrere det selv, så det hele ikke druknede i reklamesnak. Det er jeg også ret sikker på vil være tilfældet på EG. GP´ere er jo ikke dumme og ved da godt at de ikke skal skrive om sig selv til en efterlysning om smæk i Kbh området, hvis de bor på Fyn og udelukkende tilbyder GF - for eksempe. Jeg synes Admin skal åbne, så kan han jo evaluere effekten hen ad vejen. Når jeg ind imellem ser de falske anmeldelser som åbenlyst er selvpromovering, kan jeg virkelig godt forstå, at der er brug for et forum som er fri for GP'ernes input og kun indeholder gæsternes oplevelser og anbefalinger, og evt. pigernes svar på disse når de eksplicit bliver omtalt. Men jeg kan ikke se hvad der skulle være galt med derudover at have et forum hvor brugere kan søge specifikt med henblik på at få svar fra pigerne. Så må brugerne jo helt selv vælge om de vil benytte det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 11. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: det måske er et udtryk for, en efterspørgsel efter et forum hvor brugere kan efterlyse, og GP'er gerne må byde ind med deres services Det er bare udtryk for enten en smutter hos dem der lægger efterlysningen ud, eller at de reelt mener efterlysningen for hele landet, fordi geografien måske er ligegyldig for netop den efterlysning, fx fordi man tænker at efterlysningen er svær at efterkomme. Fx den her, gætter jeg på er smutter, den skulle nok bare have været i Kbh/Sjælland: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2020 Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: Netop - hvor svært kan det være at sende en PB, fremfor at spamme alle tråde, såsnart man mener at tilbyde lidt af det der efterspørges. At nogen har valgt at bringe nogen efterlysninger i generel debat og hyggesnak, kan vel ikke være et større problem end at trykke på indrapporter og lade det være op til admins at flytte og evt. give en reprimande. Faktisk er det et større problem at en efterlysning ofte afføder en anmeldelse, som så kommer til at ligge i efterlysninger og det er jo noget rod - og jeg har derfor flere gange foreslået at man derfor ligesågodt kunne slå de 2 tråde sammen og gøre forummet mere overskueligt Det er helt klart også en løsning blot at lave reglen at man ikke må efterlyse piger i de andre fora Jeg ved ikke om det teknisk set er forbudt pt., for hyggesnak er jo åbent for alt som ikke hører til i andre fora (bortset fra politik) og en efterlysning som specifikt efterspørger svar fra GP'er hører jo heller ikke til i efterlysninger. Min pointe var sådan set netop, at jeg ikke synes det hører til i hyggesnak og generel debat, men at der ikke findes et alternativ - siden nogen åbenbart ikke har lyst til at smide den privatbesked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2020 Bebop skrev, for 5 minutter siden: Det er bare udtryk for enten en smutter hos dem der lægger efterlysningen ud, eller at de reelt mener efterlysningen for hele landet, fordi geografien måske er ligegyldig for netop den efterlysning, fx fordi man tænker at efterlysningen er svær at efterkomme. Fx den her, gætter jeg på er smutter, den skulle nok bare have været i Kbh/Sjælland: Ja, lige den tror jeg også var en smutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 11. Juli, 2020 (edited) Hvis folk tænker over at de vil have piger til at anbefale sig selv, og samtidig kender reglerne, så skriver de i efterlysningen, at en gp er velkommen til at skrive direkte. Din teori er nok lidt en forceret tolkning, som man siger. Redigeret 11. Juli, 2020 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1334 Skrevet 11. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden: Ja, lige den tror jeg også var en smutter Gør mig gerne klogere - der er mig der havde slået efterspørgslen op under general debat - var det en fejl? I givet fald, hvor skulle jeg så ha' slået den op? 1955 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2020 1955 skrev, for 2 timer siden: Gør mig gerne klogere - der er mig der havde slået efterspørgslen op under general debat - var det en fejl? I givet fald, hvor skulle jeg så ha' slået den op? 1955 Her https://www.eroguide.dk/forum/forum/80-efterlysninger-på-sjælland-og-københavn/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 12. Juli, 2020 1955 skrev, for 9 timer siden: Gør mig gerne klogere - der er mig der havde slået efterspørgslen op under general debat - var det en fejl? I givet fald, hvor skulle jeg så ha' slået den op? 1955 Du efterlyser et sted at tage hen. Det skal være i København. Hvordan ser du det som et emne for generel debat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1334 Skrevet 12. Juli, 2020 Bebop skrev, for 9 timer siden: Du efterlyser et sted at tage hen. Det skal være i København. Hvordan ser du det som et emne for generel debat? Det var sådan jg så mulighederne, men kan godt se at efterlysning havde været korrekt. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 11.7.2020 at 09:46: Der har været en del efterlysninger i disse fora på det sidste, og jeg tænker, at det måske er et udtryk for, en efterspørgsel efter et forum hvor brugere kan efterlyse, og GP'er gerne må byde ind med deres services, som de/vi, så vidt jeg har forstået, pt. ikke må gøre på egne vegne i Efterlysnings foraerne. Personligt synes jeg, at det er meget fint, at GP'er ikke kan anbefale sig selv i disse fora, så der ikke går reklame og selvpromovering i alle efterlysningerne, men det kunne være, at man skulle overveje, at lave et særskilt forum hvor brugere kunne efterlyse, hvis de netop gerne ville høre fra GP'erne, så disse forespørgsler ikke kommer til at ligge under Generel Debat og Hyggesnak Vi må ikke reklamere for os selv i andre fora heller, men man kan jo altid sende en pb, hvis man mener at være i målgruppen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg