Hop til indhold

Recommended Posts

Det er gode gamle Anna fra teamet i hedengangne Brylle. 
På en god dag, kan hun være himmels, og ditto det modsatte. Har været sammen med hende mindst 10 gange, men løb lidt træt i det til sidst da hun svingede for meget. 
Måske var hun træt af jobbet, men er jo ikke kundernes skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg have været der en dag her for nylig, hvor det svingede til den forkerte side. :) For det var godt nok ikke det store sus! Hun skriver i annoncen at man gerne må røre. Men det må hun nok hellere se at få slettet omgående. Det virkede nemlig som om hun prøvede at undgå berøring. Havde bestilt 3/4 times massage med afslutning. Så da der efter ca 30 minutters egentlig ganske ok massage ikke havde været skyggen af pirring, forsøgte jeg ganske forsigtigt med lidt blid berøring. Men det virkede som om det ragede hende en høstblomst! Så hun måtte kæmpe ret meget for at få lidt liv i stiverten til sidst, da jeg for længst var ude derfra, rent mentalt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af Anna 8-10 gange over måske ligeså mange år. Jeg har aldrig negative udsving. Jeg bestiller altid den store pakke med bad før og efter. Og der har aldrig manglet lyst eller indlevelse fra hendes side. Hendes BtB er helt uden sidestykke nogen steder. 
 

jeg tror det som hos alle andre toppræstationer handler rigtig meget om gensidig kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, den 30.7.2020 at 09:21:

Jeg har haft fornøjelsen af Anna 8-10 gange over måske ligeså mange år. Jeg har aldrig negative udsving. Jeg bestiller altid den store pakke med bad før og efter. Og der har aldrig manglet lyst eller indlevelse fra hendes side. Hendes BtB er helt uden sidestykke nogen steder. 
 

jeg tror det som hos alle andre toppræstationer handler rigtig meget om gensidig kemi. 

Ja, jeg har besøgt hende mindst 18 -20 gange og kan absolut ikke klage , super massage og super sex , masser af berøring fra min side og oplever helt klart at hun kan lide det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...