Hop til indhold

Recommended Posts

møgsvinet skrev, for 32 minutter siden:

Er den ikke lukket ned? 

der ser åben ud... ihvertfald om dagen :) 

der er ikke mere end et par uger siden at jeg stødte på et par små thaier nede i det område

og da vi skulle "næsten" samme vej, fulgte jeg efter dem på afstand, bare for at se om hvor de arbejdede og det var i grønnegade 

hehe :) totalt stalker agtig, det vedjeg godt, men de havde helt sikkert det der "Working Girl" over sig, så jeg måtte lige se hvor jeg kunne møde specielt den ene af dem  :) hehe, men har ikke fået taget mig sammen til det endnu.

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Er den ikke lukket ned? 

De havde annonce på AL for et par uger siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Karma Grønnegade Århus

Tusind tak for forslaget Aarhuselsker, sætter stor pris på det. 
Kan du fortælle lidt om stedet er det godt? 

Nu er jeg kommet hjem uden at have fået realiseret massage igen, så skal på jagt efter et sted her til aften. 
Denne gang skal det være med HJ lol. 

Behøver ikke værre thai, men en god nakke massage med udløsning lol gerne omkring midnat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
VenusianSilkeborg skrev, for 9 minutter siden:

Tusind tak for forslaget Aarhuselsker, sætter stor pris på det. 
Kan du fortælle lidt om stedet er det godt? 

Nu er jeg kommet hjem uden at have fået realiseret massage igen, så skal på jagt efter et sted her til aften. 
Denne gang skal det være med HJ lol. 

Behøver ikke værre thai, men en god nakke massage med udløsning lol gerne omkring midnat.

Jeg har aldrig været på stedet :lol:
Men en ven droppede ind en sen aften, og om aftenen ydede de ikke massage, kun tjubangchokolademand. Der har ikke været skrevet ret meget om steder på EG, selv om det er et gammelt thaisted efterhånden. Sært nok egentlig? 
Men der er en del piger der har åben til 24. Prøv at se AL. Det er nok værd også at prøve at ringe til dem der skiver de har åbent til 22. Det kunne jo være de ville holde åbent lidt længere på en lørdag ;) 
Yammi har længe åbent, og har fået fin omtale

https://annoncelight.dk/showad/287363

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har aldrig været på stedet :lol:
Men en ven droppede ind en sen aften, og om aftenen ydede de ikke massage, kun tjubangchokolademand. Der har ikke været skrevet ret meget om steder på EG, selv om det er et gammelt thaisted efterhånden. Sært nok egentlig? 
Men der er en del piger der har åben til 24. Prøv at se AL. Det er nok værd også at prøve at ringe til dem der skiver de har åbent til 22. Det kunne jo være de ville holde åbent lidt længere på en lørdag ;) 
Yammi har længe åbent, og har fået fin omtale

https://annoncelight.dk/showad/287363

Tak for svar igen ^^ sidder og søger, men virker lidt som en jungle ... de få jeg har smset til har ikke svaret tilbage selv om der står de har åbent. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
VenusianSilkeborg skrev, for 6 minutter siden:

Tak for svar igen ^^ sidder og søger, men virker lidt som en jungle ... de få jeg har smset til har ikke svaret tilbage selv om der står de har åbent. :)

Så ligger de nok og knalder :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, for 8 timer siden:

Jeg havde bare læst andetsteds at stedet var lukket helt ned. 

Læste du det tilfældigvis på Massageplus? Du kan ikke stole på oplysninger fra den side, idet de anser et sted for lukket, såfremt der ikke er et direkte henførbart CVR nummer til adressen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Læste du det tilfældigvis på Massageplus? Du kan ikke stole på oplysninger fra den side, idet de anser et sted for lukket, såfremt der ikke er et direkte henførbart CVR nummer til adressen. 

Jeg mener ikke det var der da jeg normalt ikke benytter den side. Jeg tror nærmere det har været i en lille nu lukket gruppe på Facebook. Det er så muligt at vedkommende der postede det har oplysningerne fra Massageplus og så har parret det med lidt løse rygter. Jeg mener der stod noget med at de var lukket fordi de ikke kunne betale huslejen under nedlukningen ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg mener ikke det var der da jeg normalt ikke benytter den side. Jeg tror nærmere det har været i en lille nu lukket gruppe på Facebook. Det er så muligt at vedkommende der postede det har oplysningerne fra Massageplus og så har parret det med lidt løse rygter. Jeg mener der stod noget med at de var lukket fordi de ikke kunne betale huslejen under nedlukningen ... 

De annoncerer stadig
https://annoncelight.dk/showad/277128

:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...