Hop til indhold
warmgun

Melissa Ålborg/Odense/nu Herlev

Recommended Posts

Dette er ikke en egentlig anmeldelse, så er den placeret forkert, så flyt den til rette sted.

Jeg havde fået anbefalet Melissa, da jeg skulle til Ålborg. Desværre ændrede Corona situationen, så et besøg hos hende blev umuliggjort. Siden skulle hun til Helsingør, hvilket coronaen også fik spoleret. Nu er hun så i Herlev, så muligheden burde være der. Desværre er jeg på vej på ferie, så det bliver altså heller ikke denne gang...

Hvorfor skriver jeg så dette? Jo hun har fået rigtig mange gode anmeldelser, så de af jer, der er heldigere end mig, skal da have muligheden for at blive opmærksomme på hendes tilstedeværelse. 
https://annoncelight.dk/showad/289763

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Melissa den del gang i det jyske og nu er hun endelig i KBH området.
Hun er bare lækker, super flot og sød, som i virkelig lækker krop.

God tid til det hele. Det er den eneste jeg har været hos så mange gang.. Kan kun anbefale hende.
Det er hende på billederne.

I min bog er hun min en 9 ud af 10.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lykkedes alligevel på grund af lidt ændrede planer at besøge Melissa. Jeg kan kun tilslutte mig kommentarerne om udseende, krop og væsen. Hun er virkelig sød og ved, hvad det drejer sig om. Det føltes som om, vi havde uendelig tid sammen, men jeg kunne se, at den aftalte tid var ramt ret nøjagtigt. Hun må gerne finde et andet sted end et kedeligt erhvervslejemål i et industrikvarter, men bortset fra det...

Hvis I skal nå at besøge hende, så skynd jer! Hun rejser hjem på tirsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, den 18.9.2021 at 14:15:

Nej. Så langt fra. 

du fik ikke hendes privat nr, så vi kan splejse til en fly billet til hende ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...