Hop til indhold

Ignorerede brugere

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. 

Er der nogle der ved om ens blokerede brugere/medlemmer herinde fra kan se ens profil hvis de er blokerede? For mig ser det ud til at jeg bare ikke får notifikationer eller kan se deres kommentarer  og indlæg når jeg blokerer, men jeg kan ikke rigtig blive klog på om det gælder den anden vej - altså om de heller ikke kan se mine kommentarer og ikke mindst - min profil? 

Redigeret af Lady C

Skrevet

Prøv  at  ignorere  mig,  så  skal  jeg  se  om  jeg  kan  kigge  din  profil og  skrive  til  dig 

Skrevet

@Nemtøs: ok det prøver jeg. Tak :) 

Skrevet
Lady C skrev, Lige nu:

@Nemtøs: ok det prøver jeg. Tak :) 

Er  jeg  på  den  sorte  liste  nu?

Skrevet

@Nemtøs :  sådan. Ved ikke om du nu kan se denne kommentar? 

Skrevet
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Jeg  kan  se  din  profil,  men  kan  ikke  sende  dig  pb. 

Skrevet

Skrevet
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Det  kan  jeg 

Skrevet

@Nemtøs : så nu har Jeg afblokeret dig og kan konstatere at jeg ikke kunne se dine kommentarer under blokeringen. :) du kunne godt se mine. Men synes det burde være sådan at man ikke kunne få besøg på sin profil af den, man har blokeret 

Redigeret af Lady C

Skrevet

Når du blokerer en, så kan du ikke se deres kommentarer, men de kan desværre stadig se dine kommentarer. Det burde gå begge veje, så en blokering helt blokerede alt. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden:

Når du blokerer en, så kan du ikke se deres kommentarer, men de kan desværre stadig se dine kommentarer. Det burde gå begge veje, så en blokering helt blokerede alt. 

Tja, når jeg blokerer er det fordi jeg ikke gider læse indlæg fra vedkommende. Om vedkommende kan se mine indlæg mv er bedøvende ligegyldigt, da jeg jo ikke ser hans eventuelle reaktioner på dem. 
Hvis den blokerede ikke kan se dine indlæg, ødelægges mange trådes indhold jo for ham. Og det er vel ikke fair :) 

Skrevet
Lady C skrev, for 1 time siden:

Hejsa. 

Er der nogle der ved om ens blokerede brugere/medlemmer herinde fra kan se ens profil hvis de er blokerede? For mig ser det ud til at jeg bare ikke får notifikationer eller kan se deres kommentarer  og indlæg når jeg blokerer, men jeg kan ikke rigtig blive klog på om det gælder den anden vej - altså om de heller ikke kan se mine kommentarer og ikke mindst - min profil? 

Jeg kan stadig se dig ;-)

Skrevet
AlfaN skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan stadig se dig ;-)

Ja. Hvis du fisker efter om jeg har blokeret dig - så nej ;) hvis jeg havde - havde jeg ikke kunnet se dit indlæg her 

Redigeret af Lady C

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Tja, når jeg blokerer er det fordi jeg ikke gider læse indlæg fra vedkommende. Om vedkommende kan se mine indlæg mv er bedøvende ligegyldigt, da jeg jo ikke ser hans eventuelle reaktioner på dem. 
Hvis den blokerede ikke kan se dine indlæg, ødelægges mange trådes indhold jo for ham. Og det er vel ikke fair :) 

De få jeg har blokeret, har jeg blokeret af en årsag. Når en mand feks bliver ved at lave sørgelige smileyer på mine kommentarer, uanset hvad jeg skriver, så er jeg helt ligeglad med om min blokering evt ødelægger tråde for ham. 

Skrevet
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

en mand feks bliver ved at lave sørgelige smileyer på mine kommentare

Sådan er fætter har jeg også. Herregud da, lad ham da stege i eget fedt. En så sørgelig figur er ikke værd at bruge tid og tanker på. Hans kamp ligger i ham selv

Skrevet
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Ja. Hvis du fisker efter om jeg har blokeret dig - så nej ;) hvis jeg havde - havde jeg ikke kunnet se dit indlæg her 

Fiskede ik. Prøvede at se om min humor heller ik slår til om fredagen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.