Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/299949
 

var forbi denne flotte pige idag, og ja det er hende på billederne, men hun står jo også med en avis på et af dem.

virkelig en stram flot tynd krop, med de lækreste ungpige bryster, det er dog ikke en man fører en samtale med på Engelsk, da hun ikke forstår ret meget.

mig ned på ryggen og hende på knæ mellem mine ben, mens hun suttede op fra slap til træstamme. Hun giver den gas og sutter som et trykluftbor, men faktisk dejligt når jeg en gang imellem flyttede hendes hånd som hun også brugte meget.

på med kondom og så beordrede hun mig til at stå på gulvet, og lagde sig på alle 4 ud til kanten af sengen. For satan en lille fin røv, så jeg høvlede igennem og nåede slet ikke andre stillinger inden jeg kom i doggy.

nævnte jeg at hun har en vildt lækker slank krop med fine bryster, lige noget for mig.

kys blev det ikke til, da hun enten lå mellem mine ven og suttede, eller i 69 eller doggy, så rimeligt umuligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi denne skønne krop idag, ingen gfe til sådan en gammel gut som mig, men lækker pige og flot lille mis at slikke. 

Ellers samme oplevelse som sidst

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag besøgte jeg denne smukke pige, og var meget tilfreds med, hvor sød og sexet hun er! fotos svarer til virkeligheden 100%! så jeg råder alle til at blive bekendt med denne søde skønhed :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...