Hop til indhold

Recommended Posts

Hey der ude.

jeg faldt over Melissa her den anden dag, prøver at sms hinde ude at få noget svar :( har prøvet det en del gang at jeg ikke man modtage sms fra nogen taletid udbyder :(

Hun ser så lække ud i min optik så jeg prøvet at ringe men komme hælder ikke igen piz... i går prøvet jeg så at ringe igen komme stadig ikke igen... man så ringe hun til bage, hun kom på WhatApp og så vi kunde skrive samme Jubii fik lavet en aftal i dag.

Var sq meget spændt på og det var hinde på billederne vis det ikke er det så går jeg igen men det er hinde 120%.

så 30 min med kys 

Starte stille og roligt ud mad at kysser stille og roligt vider til et BJ som ikke er noget at skrive hjem om. Sex indlevelse hælder ikke noget særligt, men! hindes røv DAM!!! “tale ikke anal sex” bar røven stram og lække. I dogy fik hun den alt hvad jeg kunde fuck et syn at stå at se på det var penge vær. Det er virklig en røv i særklasse drenge. 

jeg tror hun er helt ny i den her værten, hindes engelske er ikke så godt så det er svært at havde en samtale med hilde.

Så er du til en stille og sener pige men alt er naturligt og har en godt krop “i min værdien” meget ungpige agtig og men en røv i særklasse. Så kunde det var noget færdig.

men vis der lidt meget lige som mig godt vil havde en del meget gang i den så vil jeg finde en anden leje kameraet.

håber i får en knal god somme. Glæder mig til at læse om det her inde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, jeg havde godt set frem til at nogen fik besøgt hende og verificeret hende. Det er vanvittigt at hun render rundt i lille Danmark og sælger sex for småpenge. Hun kunne sidde i Dubai og leve det gode liv, med den krop og de øjne. 

Tak for indsatsen @JonDojeg må se om hun er tøet lidt op i næste uge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 59 minutter siden:

Holder sq af dine anmeldelser, @JonDo. Virker altid meget autentiske og ærlige. Tak for det.  

Mange tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...