Hop til indhold

Recommended Posts

Guest LoveThaiMassage
kimsexnu skrev, for 3 timer siden:

Hejsa jeg søger en pige i alderen 18-24

Hun må gerne tilbyde uden kondom nogen der kan anbefale en på Sjælland.

prøv al, var heldig der engang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
kimsexnu skrev, for 20 timer siden:

Hejsa jeg søger en pige i alderen 18-24

Hun må gerne tilbyde uden kondom nogen der kan anbefale en på Sjælland.

Må en pige fra SD være 1 år ældre end hvis hun ikke er på SD - smiler. Du har en lignende efterlysning under København/Sjælland. Se mit svar der:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
LoveThaiMassage skrev, for 17 timer siden:

prøv al, var heldig der engang

@LoveThaiMassage Hvis de må være aldre end de 23/24 er der rigtig mange derude. På AL

Redigeret af Svpe1970
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22

Mine oplevelser er at 99% gør det uden kondom. Var sammen med en ny så sent som i går på 19 og det var uden. Så start med at finde en sd først. Og nej deler ikke navn man giver jo ikke guld væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Ss22 skrev, for 2 timer siden:

Mine oplevelser er at 99% gør det uden kondom. Var sammen med en ny så sent som i går på 19 og det var uden. Så start med at finde en sd først. Og nej deler ikke navn man giver jo ikke guld væk. 

@Ss22 Det er også min erfaring. Har mødt over 20 da jeg var på SD, og kun 1 skrev det var sex med kondom, og ved et besøg hos en anden oplevelse jeg hun tog kondom frem. Ellers har det ikke været på tale eller til rådighed. Lå ikke fremme. Tror faktisk ikke nogen af dem jeg var sammen med uden kondom havde nogen hvis jeg ville have brugt det:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22

Præcis og self hvis pigen insistere så bruger jeg det men bringer det aldrig selv op. Skal siges det er sket et par gange at første gang jeg har mødt en har det været med, men så de efterfølgende gange har det været uden bla med Gina J. Handler også om sb føler sig tryg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mattvega
Ss22 skrev, for 1 time siden:

Præcis og self hvis pigen insistere så bruger jeg det men bringer det aldrig selv op. Skal siges det er sket et par gange at første gang jeg har mødt en har det været med, men så de efterfølgende gange har det været uden bla med Gina J. Handler også om sb føler sig tryg

Hvad hedder Gina J egentligt på SD? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også helt klar min opfattelse, at de fleste SB’er gør det uden gummi. Synes det kommer lidt af sig selv hvis man ikke spørger.. Og ellers er de fleste til at handle med ;-)

God jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Gator skrev, for 13 timer siden:

Også helt klar min opfattelse, at de fleste SB’er gør det uden gummi. Synes det kommer lidt af sig selv hvis man ikke spørger.. Og ellers er de fleste til at handle med ;-)

God jagt

@Gator vil give dig helt ret. Jeg bringer det ikke op og som sagt er det min erfaring at uden er ganske normalt. Dog vil jeg aldrig forhandle med en SB om sex uden gummi. Ønsker hun at bruge kondom bruger vi kondom, hvor i mod jeg sagtens kan forsøge at lokke hende til at modtage den analt mod lidt ekstra sugar, men hvis de ikke selv indikerer at de er til anal men accepterer det mod ekstra er vi i min verden på vej ud af SD og over i prof - eller semi prof - verdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...