Hop til indhold
kimsexnu

Unge pige uden kondom

Recommended Posts

kimsexnu skrev, for 7 timer siden:

Hej jeg søger og leder efter en meget ung pige i alderen 18-23.

Hun må gerne tilbyde uden kondom nogen der kender ?

Ikke på klinikkerne i Kbh.

Nok Sugardating eller dating apps, som Tinder? Måske Scor.dk kunne være løsningen, men der skal pigerne vel først varmes op med middag og sweet talk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
kimsexnu skrev, for 20 timer siden:

Hej jeg søger og leder efter en meget ung pige i alderen 18-23.

Hun må gerne tilbyde uden kondom nogen der kender ?

I den aldersgruppe du er interesseret i vil jeg anbefale SD. Der er mange muligheder og nok kun økonomien der er en begrænsning. Hvis du derimod rykker lidt ved alderen er der mange derude. Både dem der reklamerer med dem, dem hvor det er underforstået samt dem der er ligeglade med kondom. Her taler jeg om AL. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Liderligfyr95 skrev, for 6 timer siden:

@Liderligfyr95 Ligner en af de kendte sigøjnere. Der plejer priserne dog at være 500, 800 og 1.300 for alt uden gummi og ekstra for cim, cob og komme i dem. Måske de har ændret prisstrukturen men er sikker på det er dem. De plejer at holde til samme sted og er som regel 3 piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svpe1970 skrev, den 12.7.2020 at 07:13:

@Liderligfyr95 Ligner en af de kendte sigøjnere. Der plejer priserne dog at være 500, 800 og 1.300 for alt uden gummi og ekstra for cim, cob og komme i dem. Måske de har ændret prisstrukturen men er sikker på det er dem. De plejer at holde til samme sted og er som regel 3 piger.

Ja det er det men hun tilbyder det han søger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Liderligfyr95 skrev, for 6 timer siden:

Ja det er det men hun tilbyder det han søger 

Korrekt, men der er vist ingen af dem der nogensinde har gode rigtig gode anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, den 10.7.2020 at 18:32:

Bare fordi der ikke annonceres med sex uden gummi er det ikke ens betydende med at man ikke kan få det hvis man spørger efter det når man står på steddet. Dette gælder også på nogle klinikker som kun har danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Svpe1970 skrev, den 14.7.2020 at 06:06:

Korrekt, men der er vist ingen af dem der nogensinde har gode rigtig gode anmeldelser. 

Hvis man nærlæser mange af de negative anmeldelser af discount piger, så er det fra personer som forventer GFE til 500 kr. for 1/2 time. Det findes, men man vil nok have større chance for at tippe en 13'er.

Jeg har besøgt både Melissa og Alexandra i Rødovre. Alexandra var den som jeg synes bedst om, men begge levere IMHO en god service til prisen. Jeg har dog ikke besøgt dem efter de har sat priserne op, så jeg ved ikke om der også er sket ændringer i deres service, men jeg tvivler.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer
ppd skrev, den 10.7.2020 at 18:32:

Nok Sugardating eller dating apps, som Tinder? Måske Scor.dk kunne være løsningen, men der skal pigerne vel først varmes op med middag og sweet talk?

Plejer at bruge slesk tale og billig hvidvin - det virker også

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...