Gæst Skrevet 21. April, 2013 *LOOOL* (der pissede jeg næsten lidt i bukserne af grin) :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. April, 2013 Den forkerte vej??? Det kommer da an på, hvad der skal foregå ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 21. April, 2013 Ja - taleboblen er fejlplaceret - den skal over på den anden person :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 21. April, 2013 Det er da det!! Gloryhole Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. April, 2013 bemærk der står par-massage på væggen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 21. April, 2013 bemærk der står par-massage på væggen Tilbydes bla. her: http://www.siam-massage.dk/#!__forside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. April, 2013 Jo, Nille, men i vore dage kan par også bestå af mand+mand ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. April, 2013 Jo, Nille, men i vore dage kan par også bestå af mand+mand netop min pointe med tegningen, hvis det er homo-par som er til massage hvad er ideen med gloryhole eller svensk, måske kommer der en mandlig massør ind på næste tegning, det giver mere mening jeg kunne godt tænke mig at stearinlysene flyttes ind under briksen, så er der dømt stegt pølse :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 22. April, 2013 Efter at have nærstuderet tegningen er jeg nået frem til at det er et ægtepar, der er til massage. På den baggrund forstår jeg godt han vender den vej han gør :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 22. April, 2013 Efter at have nærstuderet tegningen er jeg nået frem til at det er et ægtepar, der er til massage. På den baggrund forstår jeg godt han vender den vej han gør 10-øren var længe om at falde :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg