Hop til indhold
Guest Randersand

Til pigerne herinde - hvor i landet findes I?

Recommended Posts

Guest Randersand

Dette forum er velsignet med nogle utroligt indtagende kvinder (faktisk er de mandlige medlemmer faktisk også flinke), der virker positive, empatiske og sympatiske.

Jeg har den kedelige skavank at jeg efter en operation ikke kan få rejsning, og sexlivet på privaten er gået helt i stå.

Jeg ville naturligvis gerne finde en GP der ikke er afvisende eller nedladende om mænd i min situation, desværre er det nogle gange sådan at de piger jeg fatter sympati for herinde, opholder sig i en helt anden landsdel end jeg gør.

Jeg bor i Randers - så er der piger der kommer i nærheden af køreafstand ind imellem?

Redigeret af Randersand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Randersand skrev, for 1 time siden:

Jeg ville naturligvis gerne finde en GP der ikke er afvisende eller nedladende om mænd i min situation, desværre er det nogle gange sådan at de piger jeg fatter sympati for herinde, opholder sig i en helt anden landsdel end jeg gør.

Jeg bor i Randers - så er der piger der kommer i nærheden af køreafstand ind imellem?

De  piger  som  du  finder  særlig  sympati  for,  synes  jeg  da  du  skal  kontakte  i en  pb  for at  se  om  I kan  lande  en  aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det er svært at gætte, om man er en af dem du fatter sympati for, og hvad køreafstand er for dig :) selv er jeg oftest i Aalborg, det ville jeg selv mene er langt at køre, men det er jo helt individuelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 10.7.2020 at 11:42:

De  piger  som  du  finder  særlig  sympati  for,  synes  jeg  da  du  skal  kontakte  i en  pb  for at  se  om  I kan  lande  en  aftale.

Har prøvet at kontakte dig Nemtøs, det er ikke gået til held endnu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...