Hop til indhold
Big3lover

Nana i Odense - Sød og vild

Recommended Posts

Efterlysning på Nana gav ikke megen respons, så måtte selv afsted da nysgerrigheden blev for stor :-) .

Nana's billeder er helt sikkert ægte nok, omend nogle af dem (måske) er nogle år gamle. Billederne i det lyseblå undertøj, er måske de mest retningsgivende. Hun er en lille letbuttet sag på ca. 1.50/50 og fin lys i huden. Dejlige bløde former og HELT glat overalt....faktisk lidt sexet syns jeg. Hun er en sød og stille pige. 

Nå, men fik lavet en aftale og var dagens første gæst. Afregning på 20 min og af med tøjet. Først lidt aftøring - det er vist normal cotume for tiden. Så begyndte hun på et stille og varmt øko-blow som overraskede mig lidt....troede ikke hun gav øko. Dejligt intenst var det, og hurtigt voksede den sig stor og stærk. På med frakken og så satte hun sig op, og lod den forsvinde op i den glatte mis, og begyndte at ride. Intensiteten tog hurtigt til, og hun styrede fuldstændigt slagets gang på hendes præmisser. Det var tydeligt at hun nød det, og så pludeselig stønnede hun helt vildt. Er ret sikker på hun kom, for hun faldt sammen over mig i nogle sekunder. Derefter lidt forskellige stillinger som endte med missionæren ude på sengekanten, hvor hun beordrede mig til at stå på gulvet. Det endte med at jeg kom dejligt dybt op i hende, mens hun selv stimulerede klittet. Færdig var jeg og af med kondomet. Hun fnisede lidt og viste mig indholdet, og mente at jeg helt sikkert trængte til noget at drikke ;).

Alt i alt en rigtig dejlig og fræk oplevelse, med dejlig øjenkontakt hele vejen igennem. God tid og masser af og kram på vej ud af døren. Helt sikkert én af mine bedste Thai-oplevelser. Stedet er tilmed rimeligt diskret i en stille gade. Gentagelsesfare er enorm :). Desværre kun ca 14 dage endnu - måske 3 uger sagde hun.

https://annoncelight.dk/showad/293060

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har da også fået travlt. Havde fuld ordrebog allerede fra kl 5 for resten af i går. Æv

Der står nu ihendes annonce at hun giver "supperfransk"

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Hun har da også fået travlt. Havde fuld ordrebog allerede fra kl 5 for resten af i går. Æv

Der står nu ihendes annonce at hun giver "supperfransk"

Ja det har hun vist gjort hele tiden. Troede bare ikke det var med i de "hurtige" pakker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...