Guest Panko Skrevet 10. Juli, 2020 Hejsa alle i dejlige og smukke mennesker Jeg tænder helt vildt på at slikke fisse. Men jeg er bekymret for sygdomme (Er ganske vidst single men alligevel ;)) Hvad mener i? Skal jeg bare slikke løs? Jeg har bla lyst til fisseslik på følgende: https://annoncelight.dk/showad/270301 https://annoncelight.dk/showad/298987 https://annoncelight.dk/profile/Flames Og tænder ekstra meget, jo mere beskidt og nasty fissen, men vil jo ikke smittes.. Jeg har brug for råd og vejledning venner! Frække hilsner fra Pankos tunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juli, 2020 Der er risiko for smitte hvis du slikker fisse på en, som har en kønssygdom. https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/FAQ.aspx Hvis du er bekymret, så lad være. Mener der er et hav af tråde herinde om samme emne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 10. Juli, 2020 Åh nej. Ikke igen. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 10. Juli, 2020 Der er risiko ved alt. Du kan få kønssygdomme ved at slikke fisse. Du kan få covid19 og influenza m.v. ved at kysse. Du kan få kønssygdomme ved at bolle uden kondom. Du kan blive kørt ned hvis du går over for grønt lys i en fodgøngerovergang. Man kan blive syg af at spise dårlig mad. Jeg har prøvet det hele og har overlevet uden men. Herunder har jeg slikket fisse på mange GP'er og bollet nogle GP'er uden kondom. Jeg har ikke fået noget med hjem og bliver en gang imellem undersøgt før kønssygdomme. Risikoen er der. Den er større ved at bolle uden kondom end den er ved at slikke fisse Man skal tænke sig om inden man gør noget, leve med risikoen og tage konsekvensen hvis det går galt. Pigen kan også blive gravid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 10. Juli, 2020 Pt med hensyn til covid19. Er der støre riciko at kysse, end slikke fisse som, er minimal riciko. Personlig mener jeg vil du have sutte pik uden kondom er det også okay at slikke fisse. Gensidighed er næsten altid med til at give en skøn oplevelse på lagen 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 10. Juli, 2020 Mon det er sikkert for pigen??.....eller den side tænker du ikke på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 10. Juli, 2020 migmanden skrev, for 2 timer siden: Pigen kan også blive gravid Ved at slikke fisse? fremover vil jeg have kondom på tungen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 10. Juli, 2020 Jeg kan slet ikke undvære at slikke fisse. Det kan bare ikke blive til sex for mig uden at måtte det, så lige der tager jeg da sikkert en chance. Der har aldrig været noget når jeg har været til check på Bispebjerg, men efter råd fra dem har jeg fået hepatitis vaccine. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Panko Skrevet 10. Juli, 2020 Hugewatergun skrev, 1 time siden: Mon det er sikkert for pigen??.....eller den side tænker du ikke på Selvfølgelig tænker jeg på pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 10. Juli, 2020 https://www.kondomland.dk/lixx-slikkelap-banan-aroma-p-3742.html?bgsid=d917bffee9e7aa2a6f27b16065c5addd Der er råd for alt ps. De findes også med jordbær smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 10. Juli, 2020 BBW Emma skrev, for 21 minutter siden: https://www.kondomland.dk/lixx-slikkelap-banan-aroma-p-3742.html?bgsid=d917bffee9e7aa2a6f27b16065c5addd Der er råd for alt ps. De findes også med jordbær smag Hvis det skal foregå på den måde, er det sgu' billigere at købe en rulle Vitawrap og et glas jordbærmarmelade end at besøge en glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 10. Juli, 2020 BBW Emma skrev, for 58 minutter siden: https://www.kondomland.dk/lixx-slikkelap-banan-aroma-p-3742.html?bgsid=d917bffee9e7aa2a6f27b16065c5addd Der er råd for alt ps. De findes også med jordbær smag Medmindre de fås med fissesmag er det bare ikke aktuelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 10. Juli, 2020 læs din egen tråd fra december eller de mange tråde der allerede er oprettet. Når det drejer som om at løbe en risiko, så må man selv dels sætte sig ind i fakta og dels selv træffe beslutningen din gamle tråd 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 10. Juli, 2020 Liderbukken skrev, 1 time siden: Hvis det skal foregå på den måde, er det sgu' billigere at købe en rulle Vitawrap og et glas jordbærmarmelade end at besøge en glædespige. Haha bevars, sagde ikke det var optimalt, men hvis man er bekymret kunne det være en mulighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
La Capra 103 Skrevet 10. Juli, 2020 Panko skrev, for 9 timer siden: Hejsa alle i dejlige og smukke mennesker Jeg tænder helt vildt på at slikke fisse. Men jeg er bekymret for sygdomme (Er ganske vidst single men alligevel ;)) Hvad mener i? Skal jeg bare slikke løs? Til overskriften er svaret NEJ det er ikke sikkert. så lad være, hold tungen bag fortænderne. Jeg slikker dog selv hvis hun eller virker frisk og ser godt ud samt dufter indbydende. Men jeg lever også mit liv helt uden bekymringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 11. Juli, 2020 Iflg Ugeskrift for Læger og den seneste Jumbobog, kan du uden bekymring slikke fisse på piger med pagehår uden nogen form for risiko. Alle de andre piger må du nok hellere holde dig fra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 11. Juli, 2020 Lauersen skrev, den 10.7.2020 at 10:09: efter råd fra dem har jeg fået hepatitis vaccine. Klogt valg med din interesse for scat. Der var en pludselig stigning i hepatitis A omkring 1990 blandt mænd der har sex med mænd. Teorien var, at mange begyndte at slikke røv, når de ikke kunne bolle uden gummi i saunaerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 11. Juli, 2020 Bebop skrev, for 2 timer siden: Klogt valg med din interesse for scat. Der var en pludselig stigning i hepatitis A omkring 1990 blandt mænd der har sex med mænd. Teorien var, at mange begyndte at slikke røv, når de ikke kunne bolle uden gummi i saunaerne. Bestemt da, men jeg fortalte dem kun det de spurgte om fra deres skema, så deres råd var baseret på at jeg dyrker ubeskyttet oral til pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 12. Juli, 2020 Tenderness62 skrev, den 10.7.2020 at 09:50: Ved at slikke fisse? fremover vil jeg have kondom på tungen Ja hvis du har sperm på tungen. <Det kan også ske hvis der er sperm uden på kondomet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 12. Juli, 2020 migmanden skrev, for 4 timer siden: Det kan også ske hvis der er sperm uden på kondomet. Nå ja, jeg vender også altid kondomet efter brug, så kan jeg bruge det 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg