Hop til indhold

Recommended Posts

En lille beretning fra er besøg hos Laura. 

Lad mig bare sige. Jeg er ikke imponeret. 

Ankom til tiden. Står foran opgangen. Får så af vide det lige er en anden opgang end den som er opgivet. Jeg forstår godt pigerne ikke bare udgiver rigtig adresse med det samme. Men kunne de så for filen ikke bare sige. Skriv når du er på x adresse. Så guider jeg dig resten af vejen. Ingen grund til man skal stå og blomstre et forkert sted for ingen verdens nytte. Nå. Sidespring. 

Jeg bliver lukket ind i en lettere rodet lejlighed. 

Hun har på SMS spurgt mig kort inden vores aftale hvad jeg vil have. Til trods for jeg har skrevet tidligere hvad jeg ønsker. Alligevel virker hun helt ved siden af sig selv og virker ikke til at kunne huske hvad vi har aftalt. 

Jeg burde være gået her. Men blev. Gav hende de 1200 for en halv time og vi gik igang. Hun virkede sådan overdrevet fake liderlig. Det er jeg som regel ok med. Men her var det bare lige en tand for falsk. Hun kysser ikke selvom hun oplyste det pr sms. 

Jeg fik overstået det ganske hurtigt. Mens vi har sex tænker jeg faktisk på om jeg skulle finde en anden at besøge for det her var sgu ringe. 

Får afsluttet. Kommer i tøjet og farvel.

På plus siden skal siges hun har en flot krop. Rigtig god røv. 

Minus siden. Ja det fremgår vist af mit skriv. Derudover så lignede ansigtet ikke en på 21 efter min mening. Brysterne heller ikke. Sammenlignet med billederne føles de ikke ligeså faste i virkeligheden. Ja det kan være det bare er mig. 

Konklusion er vist jeg næppe kommer igen. 

Ps. Det er ikke centralt i kbh men sådan mere i udkanten. Dog stadig Københavns kommune. 

https://annoncelight.dk/showad/297471

Del dette indlæg

Link til indlæg
tugwell skrev, for 18 timer siden:

Det er ikke centralt i kbh

Der står ellers "indre København", men det er altså ikke Kbh. K, kan jeg forstå - hun har ellers stået på min overvejelsesliste pga. forventning om beliggenhed (som kunne være bekvem, hvis det var kbh.k). 

Det tager jeg som yderligere tegn på hun ikke har helt styr på tingene, at hun skriver "indre Kbh". Det får mig til at spørge om en anden ting, som er uklart formuleret (nu mest af nysgerrighed): "Men noget jeg aldrig gør er UDEN KONDOM så ingen spørgsmål dertil"

Mener hun alt er med kondom, også fx blow? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep. Alt med gummi. Hun fandt er gummi frem ganske hurtigt og gav blow med gummi. 

Det er ikke kbh k. Heller ikke i bro kvartererne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var fantastisk dejlig ja hun skriver indre by og guider dig til videre fra den oplyste adr men pigebarnet et helt ny og grøn så hun prøver bare at få det til at virke men damn hun kan kneppe og har noget af det dejligste krop 

anal er hun fantastisk til og også som slavetøs hvor hun virkelig er begrebet af en Tøs meget lydig

ja alt er med gummi også blow men vil nu sige at hun gjorde det så godt at jeg ikke kunne mærke forskel

hilsen den erfarne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok Martin. Så du mødte op på Rådhuspladsen og så guidede hun resten af vejen? :D

Fint nok du har haft en gyde oplevelse.

Min oplevelse har Ca NUL lighedspunkter med din. Og det er alligevel imponerende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin111 skrev, for 17 timer siden:

ja hun skriver indre by og guider dig til videre fra den oplyste adr men pigebarnet et helt ny og grøn

At man ikke ved, at "indre by" betyder inden for broerne/voldene har ikke noget at gøre med at være grøn. Snarere hjælpeløshed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...