Statham 2795 Skrevet 9. Juli, 2020 https://annoncelight.dk/showad/242582 Efter politiets oprydning i thai miljøet i Vejle, har der virkeligt været tørke i “Mini-Pattaya”. Udvalget indenfor købesex har været sørgeligt. Men måske kan 15-20 thai pigers forsvinden genskabe et større marked for østeuropæiske og danske piger. Jeg faldt over Mariabellas annonce og var forbi hende i denne uge. Det fortrød jeg ikke. Hun er pigen fra annoncen. Ok køn og med killer-body. God kommunikation inden, og jeg blev modtaget af en venlig og smilende Maria. Efter bad stod vi flere minutter og jeg blev snavet i gulvet. Ovre på sengen fik jeg et langt dejligt blow og sutte pik, det kan hun. Efter lidt sex gjorde jeg tegn til Maria, og hun hoppede af, suttede lystigt indtil jeg kom i munden på hende. Og slugte hver en dråbe. Frækt og lækkert. Som nogle gamle anmeldelser antyder har Maria ikke talens magt Hun kan kun nogle få korte ord. Man kan ikke tale med hende. Men for sex er hun absolut professionel og en klasse over de fleste andre. En god oplevelse, jeg gerne gentager. God aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 9. Juli, 2020 Statham skrev, for 25 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/242582 After the police clean-up in the Thai community in Vejle, there has really been a drought in "Mini-Pattaya". The selection within buying sex has been sad. But perhaps the disappearance of 15-20 Thai girls can recreate a larger market for Eastern European and Danish girls. I stumbled upon Mariabella's ad and was past her this week. I did not regret it. She's the girl from the ad. Ok sex and with killer body. Good communication before and I was greeted by a kind and smiling Maria. After bathing we stood for several minutes and I was soiled on the floor. Up on the bed I got a long nice blow and suck cock, she can. After some sex I made signs to Maria and she jumped off, sucking merrily until I got in her mouth. And swallowed each one a drop. Naughty and delicious. As some old reviews suggest, Maria does not have the power of speech. She only knows a few short words. You can not talk to her. But for sex, she is absolutely professional and a class above most others. A good experience I would like to repeat. Good evening Thanks for the review. If she swallows, I hope she would also be ok for a CIF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 66 Skrevet 10. Juli, 2020 er det et velkendt sted i Vejle og det et godt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 10. Juli, 2020 (edited) Pigen er lækker, stedet og sengen er nedslidt Redigeret 10. Juli, 2020 af Keeper Adr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 11. Juli, 2020 henrik_klausen skrev, den 10.7.2020 at 14:00: er det et velkendt sted i Vejle og det et godt sted Jeg kendte ikke stedet før, men kan godt være velkendt for andre. I gåafstand fra Bryggen. Ældre lokaler, men OK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 12. Juli, 2020 Er det gode store natur bryster hun har og er hun stram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nybegynder11 169 Skrevet 12. Juli, 2020 (edited) Jeg var forbi mariabella Idag. Jeg var sgu lidt skuffet bagefter!. Ingen tvivl om at det er hende på billederne, og hun har en super krop. Silikone bryster, der passer fint til hendes størrelse. Hendes krop er fyldt med tattoos, men de er flotte nok. Hun er måske også en anelse ældre end fotos. Men kommunikation med hende er en by i Rusland. Hun kan intet engelsk. Jeg synes at det ødelagde oplevelsen. Jeg har prøvet bedre til prisen, æv. ... 1000 kr for 45 minutter... Redigeret 12. Juli, 2020 af nybegynder11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Socrates 10 Skrevet 5. August, 2020 Statham skrev, den 9/7/2020 at 21:43: https://annoncelight.dk/showad/242582 Efter politiets oprydning i thai miljøet i Vejle, har der virkeligt været tørke i “Mini-Pattaya”. Udvalget indenfor købesex har været sørgeligt. Men måske kan 15-20 thai pigers forsvinden genskabe et større marked for østeuropæiske og danske piger. Jeg faldt over Mariabellas annonce og var forbi hende i denne uge. Det fortrød jeg ikke. Hun er pigen fra annoncen. Ok køn og med killer-body. God kommunikation inden, og jeg blev modtaget af en venlig og smilende Maria. Efter bad stod vi flere minutter og jeg blev snavet i gulvet. Ovre på sengen fik jeg et langt dejligt blow og sutte pik, det kan hun. Efter lidt sex gjorde jeg tegn til Maria, og hun hoppede af, suttede lystigt indtil jeg kom i munden på hende. Og slugte hver en dråbe. Frækt og lækkert. Som nogle gamle anmeldelser antyder har Maria ikke talens magt Hun kan kun nogle få korte ord. Man kan ikke tale med hende. Men for sex er hun absolut professionel og en klasse over de fleste andre. En god oplevelse, jeg gerne gentager. God aften Mariabella har i mellemtiden været i Skærum, hvor jeg besøgte hende og er nu i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/242583 Fuldstændig enig i din beskrivelse. Fantastisk krop og det franske (ikke sproget) behersker hun jo perfekt. En af de få gange jeg er blevet taget til roden. Og så er der det meget positive, at hun ikke stinker af kropscremer og parfumer, men har en meget diskret odør. Jeg tvivler lidt på at hun er spansk, for synes ikke det flød med spanske gloser og vendinger, men nærmere litauisk, men der er jo også fløjtende ligegyldigt, når sexoplevelsen var god. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 6. August, 2020 Tilslutter mig nu også mandfolkene som for muligt har besøgt denne lækre GP og har bestemt kun positivt at melde, hun har et sæt “vilde” - “levende” og ikke mindst “sexet” sæt øjne der stråler hendes liderlig imøde! blowjob er UG+ krop UG++++ Imødekommenhed UG++++ sex UG+++ hun forstår sex sproget UG+ - men kommunikation via tale...hmmm der er der plads til forbedring! jeg besøger hende gerne igen, når banditten synes der trænger til bløde læber rundt om.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg