Hop til indhold
Kjeldsen

Brandvej 20 Nørre Snede.

Recommended Posts

Guest Thaimig
Kjeldsen skrev, for 3 timer siden:

Er der nogle der har været her og hvordan er kvaliteten??https://annoncelight.dk/showad/291660

Bliv væk hvis jeg var dig :( atter et af mine dårligste besøg ever, vi skriver godt nok 16 meeeen

Det var omk Cph mener en Forstad til Kbh måske Gentofte, nok om det, men jeg havde faktisk læst dårlige anmeldelser om hende på Storstaden

dog sku det prøves med egne :( den ku jeg så godt ha været foruden :huh: nu er hun så i Jylland men tvivler på hun og iørigt Gp bliver bedre med tiden

Dont go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange i Nr. Snede. Har kun godt at sige om besøgene. Har fået en god massage, også afslutning med hånden var meget god og pirrende. Har også prøvet fuld pakke. En rigtig god oplevelse for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brystekrammer skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende flere gange i Nr. Snede. Har kun godt at sige om besøgene. Har fået en god massage, også afslutning med hånden var meget god og pirrende. Har også prøvet fuld pakke. En rigtig god oplevelse for mig. 

Kan du sige lidt om pigens udseende & alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg henviste til hendes annonce for at man kunne se, hvad hun tilbød og hvad hun skrev om sig selv. Jeg havde ikke billedet i tankerne. Ved ikke om det er hende selv. Billedet viser ikke det man møder ved at besøge hende. Jeg er 50+ og har været meget godt tilfreds med både hendes service og udseende. smag og behag er jo forskellige for os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...