Hop til indhold
Mayer28

Seeking eller Sugardaters?

Recommended Posts

Hej Gutter,

Jeg overvejer at kaste mig ud i noget SD, for på den måde at få opfyldt nogle behov om noget mere intimitet men også lidt mere afslappet atmosfære og attitude end man har når man blot besøger en GP. Jeg savner også et forhold med lidt mere end bare selve sexen.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig ift. om jeg skal skrive mig selv op på Seeking Arrangements eller Sugardaters? Hvor er markedet det "største" men også mest realistiske? Jeg har ikke i sinde at betale en pige 5000 kr. per møde f.eks. 

Dette er måske ikke en anmeldelse af pigen, men mere sites? Så ved ikke om jeg har ramt plet? De tråde der er, er fra 2018, så tænker der må være nyt?

Redigeret af JayMay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun erfaring med Sugardaters. Det fungerer fint, men mange af pigerne har urealistiske forhold til det de søger. Jeg har aldrig betalt 5.000 for et møde, men jeg har oplevet nogen som har forlangt dette. Her er det bare videre til den næste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...