storpikken 20 Skrevet 9. Juli, 2020 er der nogen der ved hvor man kan få det ?, de steder jeg har spurgt gør de det kun til kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 9. Juli, 2020 Lille Suphatsorn på Hulgårdsvej gør det fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daneinchina 34 Skrevet 9. Juli, 2020 www.greenmassage.dk Jeg har fået nogle gode oplevelser her. De går grundigt og fint til værks med voksbehandlingen. Selv tilvalgte jeg lidt mere luksus, som også kan fås der. De har flere typer voksbehandling alt efter hvor drastisk du vil gå til værks. God fornøjelse. Det føles dejligt bagefter. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storpikken 20 Skrevet 10. Juli, 2020 tak for svar , men det er ikke sex jeg er ude efter men kun voksbehandling, sex vil jeg finde andre steder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daneinchina 34 Skrevet 11. Juli, 2020 Det er jo helt op til dig, men jeg kan stå inde for at voksbehandlingen hos Greenmassage er professionelt udført. Og der er absolut ingen tvang til sex. Og jeg ved faktisk slet ikke hvor meget sex stedet tilbyder... Selv har jeg ofte blot haft en wellness eftermiddag hos dem med voksbehandling, body-scrub og varm oliemassage. Det er jo også luksus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndrewR Skrevet 11. Juli, 2020 Hej! De har voksbehandling for mænd i Ballerup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg