Hop til indhold
jakobhansen

Blaze i Aalborg

Recommended Posts

Jeg tog chancen, og besøgte https://annoncelight.dk/showad/299164

Det er ganske rigtigt hende der tager imod i døren. Hun er sød, men selve akten fungerede ikke godt - hun havde hele tiden hånden nede ved pikken, så jeg ikke kunne komme særligt godt op. Hun sagde at danske mænd er store, men det er godt nok første gang jeg har fået det at vide :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er ikke den første, der fortæller, at hun holder igen. Det er selvfølgelig en fin kompliment at få, at vi er "store", men lidt frustrerende, hvis man ikke kan komme ordentligt i bund!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende en dag eller to før hun forlod Århus. Ville egentlig ikke selv skrive en dårlig anmeldelse, da det sagtens kunne tænkes det kun var mig. Men vil hellere end gerne underbygge den oplevelse som jakobhansen havde med Blaze.

Jeg oplevede præcis det samme. Udover det, så var hun meget ivrig efter at tjekke om jeg var kommet og helt generelt var der ikke særlig meget GFE over oplevelsen. Hvis jeg vidste, hvordan besøget ville forløbe, så ville jeg aldrig have besøgt hende. Det var ikke en oplevelse jeg har lyst til at gentage under nogen omstændigheder.

Desuden sagde hun "this is my normal position" og lagde på ryggen. Så måtte jeg lidt selv finde ud af, hvad jeg så ville med dét! Hun ville ikke ride og ved doggy var det meget tydeligt at hendes ben blev brugt som forhindring, for netop at begrænse min bevægelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Migmig skrev, den 10.7.2020 at 15:09:

Jeg besøgte hende en dag eller to før hun forlod Århus. Ville egentlig ikke selv skrive en dårlig anmeldelse, da det sagtens kunne tænkes det kun var mig. Men vil hellere end gerne underbygge den oplevelse som jakobhansen havde med Blaze.

Jeg oplevede præcis det samme. Udover det, så var hun meget ivrig efter at tjekke om jeg var kommet og helt generelt var der ikke særlig meget GFE over oplevelsen. Hvis jeg vidste, hvordan besøget ville forløbe, så ville jeg aldrig have besøgt hende. Det var ikke en oplevelse jeg har lyst til at gentage under nogen omstændigheder.

Desuden sagde hun "this is my normal position" og lagde på ryggen. Så måtte jeg lidt selv finde ud af, hvad jeg så ville med dét! Hun ville ikke ride og ved doggy var det meget tydeligt at hendes ben blev brugt som forhindring, for netop at begrænse min bevægelighed.

Du skulle have gået ind til Lea istedet ;) .. Fantastisk kvinde! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
  udinaturen skrev, den 10.7.2020 at 22:34:

Du skulle have gået ind til Lea istedet ;) .. Fantastisk kvinde! 

Det er heldigvis/desværre nogle ret tynde vægge der er i de lejligheder der og kort tid efter jeg begyndte mine 45 minutter med Blaze fik Lea et besøg. Det lød også noget mere interessant derinde!

De store bryster var desværre bare for tiltalende på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...