Hop til indhold
JenniferRomantica

GFE eller ej.?

Recommended Posts

Måske nedenstående kunne bruges

GNDE Girl Next Door-Experience / NDO Naboens Datter-Oplevelse.

Og for feinschmeckerne: NJBMKMO Naboen Jeg Bare Må Knalde Med-Oplevelse 

Min egen personlige favorit er nok: HDLMDGRJSSVBO Hende Den Lækre Med Den Gode Røv Jeg Så Stå Ved Busstoppestedet-Oplevelse 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9.7.2020 at 13:20:

Det edermame et godt bud:lol:.. 

Så husk kagerullen, til dem som kommer kommer for sent "hjem" ;)

Jeg bryder mig heller ikke om tungekys hvor kvinden forsøger at spille klokkespil med min dryppel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 9.7.2020 at 12:38:

Sååå.. Der mange meninger om emnet men jeg vil egentlig bare gerne vide hvad man er når man ikke er PSE men heller ikke tungekysser GENERELT:lol:.? 

Men hvis man dyrker "elskov" (total outdated ord der få mig til at krumme tæer når jeg læser det og skriver det) men ikke kysser med tunge hvilken kategori er man så i:ph34r:.? Jeg vil sku da også have en forkortelse:lol:.. 

Hvad med en GFSELMIKDGNETK (GF som er liderlig men ikke kender dig godt nok endnu til tungekys? ;))

Del dette indlæg

Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 43 minutter siden:

Hvad med en GFSELMIKDGNETK (GF som er liderlig men ikke kender dig godt nok endnu til tungekys? ;))

Godt byd hvis det var fordi jeg ikke kendte personen godt nok at jeg ikke tilbyder tungekys:P.. Men det er nu mest bare fordi jeg ikke bryder mig særligt om det og der er andre former for kys der tænder mig mere:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
JenniferRomantica skrev, den 9.7.2020 at 17:49:

Jeg kysser også.. Jeg bryder mig bare ikke særlig meget om tungekys og intense småkys med let åben mund tænder mig mere end tungekys gør..

Jeg tror de fleste af mine eks'er ville kunne skrive under på at jeg bare ikke er den store tungekysser:lol:.. 

Den var ny, har jeg godt nok ikke hørt før, tungekys er det mest intime mellem 2 mennesker, så hvis du ikke kan lide at tungekysse og ikke har gjort med dine tidl kærester, så forstår jeg godt hvis du ikke er i et forhold, derimod forstår jeg til fulde at du ikke er til tungekys med dine kunder, da det som sagt er meget intimt og ville være et overgrab på sig selv, hvis man tungekysser med en man ikke tænder på og forstår ikke de piger som tilbyder tungekys og ikke tænder på kunden, tungekys skal ske naturligt i min verden med den rette kemi, uanset gp/kunde men også irl ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 3 timer siden:

Den var ny, har jeg godt nok ikke hørt før, tungekys er det mest intime mellem 2 mennesker, så hvis du ikke kan lide at tungekysse og ikke har gjort med dine tidl kærester, så forstår jeg godt hvis du ikke er i et forhold, derimod forstår jeg til fulde at du ikke er til tungekys med dine kunder, da det som sagt er meget intimt og ville være et overgrab på sig selv, hvis man tungekysser med en man ikke tænder på og forstår ikke de piger som tilbyder tungekys og ikke tænder på kunden, tungekys skal ske naturligt i min verden med den rette kemi, uanset gp/kunde men også irl ...

Nu kender du jo intet til min civilstand.. Så at gå udfra at jeg ikke er i forhold er da måske at presse citronen.. 

Det som om du prøver at overbevise mig om at mine grunde ikke kan være sande og at den eneste grund til at man ikke tungekysser er pga intimiteten.. Men jeg kan fortælle dig at jeg intet problem har med at være intim og det endda meget intim så længe gæsten opfører sig pænt overfor mig.. Jeg er en voksen kvinde der har prøvet en del i livet og helt sikkert for meget til at en anden person med INGEN kendskab til mig skal fortælle mig hvad jeg skal mene og synes og hvad jeg skal tænde på.. 

Jeg synes slet ikke at tungekys er intimt.. Og bestemt ikke mere intimt end at have en anden persons ædlere dele inde i sig eller i ens mund indenfor den første halve time man kender personen.. Det jo en syg og åndssvag idé at et kys skulle være mere intimt end det.. Det sku da også mere intimt at blive slikket hvilket jeg nyder.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...