Tjon 45 Skrevet 8. Juli, 2020 (edited) Hejsa Er der nogen der har besøgt Bianca - polsk kvinde i Aalborg? Og som vil fortælle om sin oplevelse https://annoncelight.dk/showad/271371 /Tjon Redigeret 8. Juli, 2020 af Tjon Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indespectus 26 Skrevet 10. Juli, 2020 (edited) Hej Tjon, Jeg besøgte hende samme dag som hun startede. Havde lavet en aftale med Kate, men Bianca tog imod mig og jeg blev lettere forvirret. Endte med at det var hende jeg tog en tur med. Sød ung pige, lidt buttet på siderne, helt ok ungpige kasser og virkelig stram fisse. Fik et blowjob uden kadong, det var med i prisen, ret lækkert men ingen øjenkontakt. Hun kyssede også ingen ekstra pris heller. Så egentlig ret skønt til den helt fine pris de kører i huset for 30min afsted med dig Redigeret 10. Juli, 2020 af Indespectus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjon 45 Skrevet 12. Juli, 2020 Ja - din beskrivelse passer meget godt Jeg trængte til at få “taget trykket” torsdag så jeg tog chancen. En sød og nydelig pige, pæn krop (jeg synes at den var lige tilpas) et udemærket BJ uden, fik smagt lidt på hende, og så op på hende bag fra. Sluttede at med BJ igen og “trykket” blev taget Ikke den største GFE oplevelse men en OK oplevelse til 600 kr. (Der er jo også grænser for hvad man kan forvente for den beskedne sum ) /Tjon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasper00102 48 Skrevet 24. Juli, 2020 Hvor gammel vil i tro at hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indespectus 26 Skrevet 26. Juli, 2020 Hun er enten 22 eller 24. Det fortalt hun mig. Kan blot ikke huske om det var det ene eller andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg