JenniferRomantica 18216 Skrevet 8. Juli, 2020 Okay.. Så lidt baggrundsviden.. Min søn på 10 er en værre spørgejørgen og det kan være rimelig voldsomt til tider.. Og nogen gange så få man som forælder bare nok.. Hvilket leder os til denne situation: Jeg havde i dag været ved apoteket og købe nogle mælkesyretabletter til at holde et stabilt niveau "downunder" jeg skal til at tage en af disse sjovere med et glas vand da min søn spørger mig hvad det er og jeg tænker "perfekt øjeblik til at lærer ham at man ikke altid vil vide svaret på det spørgsmål man stiller" så jeg svarer ham ganske ærligt at det er sådan nogle piller man tager for at sørge for at man ikke lugter fra tissekonen.. Min søn bliver tydeligt forarget og råber næsten "aaad" hvor til jeg siger at det ikke er alle spørgsmål man vil vide svaret på.. Det viste sig så at han gerne ville vide hvad det var jeg havde i mit glas..... Et styks traumatiseret 10-årig.. 3 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 8. Juli, 2020 Ah, lille pus da. Godt, at det ikke var en stikpille, så havde han da først været psykolog-primet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 8. Juli, 2020 (edited) Da min datter var 4 Eller 5, spurte hun hvor børn kommer fra... Jeg var 22, så jeg forklarede hende hvordan det fungerede, sobert men sandfærdigt. Da jeg var færdig med min beretning og følte at jeg tilstrækkeligt havde forklaret trivialiteter og teknikaliteter sagde hun "nå ok" og gik i gang med hvad end en 4-5 årig laver. Da jeg næste dag skulle hente hende i børnehaven blev jeg hevet til side, min datter havde underholdt hele gulstue (med en vis kreativ fri fortolkning) med hvor børn kom fra... pædagogerne var noget misfornøjet... Redigeret 8. Juli, 2020 af EksilKøbenhavner 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 8. Juli, 2020 "Mother of the year" Hvad så...kan du nu få ham til at spise, så meget som en simpel vitamin pille ?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 8. Juli, 2020 (edited) @EksilKøbenhavner så prøv at forklar sådan nogle børnehavepædagoger hvorfor dit barn råber "Oh shit the police" og løber når der kører en politibil forbi dem på gåturen.. (Tak GTA og storebrødre).. Redigeret 8. Juli, 2020 af JenniferRomantica 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 8. Juli, 2020 (edited) holstebronx skrev, for 5 minutter siden: "Mother of the year" Hvad så...kan du nu få ham til at spise, så meget som en simpel vitamin pille ?! Ja det han ikke så bange for som for at komme til at stille upræcise spørgsmål.. Redigeret 8. Juli, 2020 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 8. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Ja det han ikke så bange for som for at komme til at stille upræcise spørgsmål.. Han får da lidt livs erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 8. Juli, 2020 (edited) @JenniferRomantica haha fantastisk. Lidt i samme boldgade - da min datter gik i 8. Var der blevet stjålet penge fra en klasse kammerat. Hendes godhjertede idiot af en klasse lærer besluttede at det eneste rigtige at gøre var at gennemsøge alle elevers tasker, indtil min datter begyndte at råbe op med ord som "hjemmel" og "retsplejeloven" særligt om læreren mente hun efterlevede reglerne i kapitel 79. Gæt hvad hun læser i dag Redigeret 8. Juli, 2020 af EksilKøbenhavner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 9. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden: Okay.. Så lidt baggrundsviden.. Min søn på 10 er en værre spørgejørgen og det kan være rimelig voldsomt til tider.. Og nogen gange så få man som forælder bare nok.. Hvilket leder os til denne situation: Jeg havde i dag været ved apoteket og købe nogle mælkesyretabletter til at holde et stabilt niveau "downunder" jeg skal til at tage en af disse sjovere med et glas vand da min søn spørger mig hvad det er og jeg tænker "perfekt øjeblik til at lærer ham at man ikke altid vil vide svaret på det spørgsmål man stiller" så jeg svarer ham ganske ærligt at det er sådan nogle piller man tager for at sørge for at man ikke lugter fra tissekonen.. Min søn bliver tydeligt forarget og råber næsten "aaad" hvor til jeg siger at det ikke er alle spørgsmål man vil vide svaret på.. Det viste sig så at han gerne ville vide hvad det var jeg havde i mit glas..... Et styks traumatiseret 10-årig.. Har har også spurgt hvad du arbejder med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 9. Juli, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 2 timer siden: Har har også spurgt hvad du arbejder med ? Hvorfor.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 9. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Hvorfor.? jamen er da nærliggende at drenge på din søns alder ved hvad hendes mor laver tænker jeg . Jeg skrev i en tidligere tråd at jeg havde en veninde som engang var meget aktiv på AL og en af grundene til hun stoppede var at de fandt ud af de på hendes søns skole, hendes søn blev simpelthen drillet og mobbet med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 9. Juli, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 1 minut siden: jamen er da nærliggende at drenge på din søns alder ved hvad hendes mor laver tænker jeg . Jeg skrev i en tidligere tråd at jeg havde en veninde som engang var meget aktiv på AL og en af grundene til hun stoppede var at de fandt ud af de på hendes søns skole, hendes søn blev simpelthen drillet og mobbet med det. Jeg tror faktisk ikke det har interesseret ham endnu.. Han har i hvertfald aldrig spurgt.. Skulle det ske så må vi tage den bro når vi krydser den.. Det er ikke noget der kommer til at slår ham ihjel og jeg stoler på at jeg i min opdragelse har skabt nogle rummelige børn der også kan håndterer livets små twist og turns.. Og ellers så håndterer jeg dem med dem.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 9. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Jeg tror faktisk ikke det har interesseret ham endnu.. Han har i hvertfald aldrig spurgt.. Skulle det ske så må vi tage den bro når vi krydser den.. Det er ikke noget der kommer til at slår ham ihjel og jeg stoler på at jeg i min opdragelse har skabt nogle rummelige børn der også kan håndterer livets små twist og turns.. Og ellers så håndterer jeg dem med dem.. Du har bestemt heller intet at være flov over, dit erhverv er mindst lige så betydningsfuldt som alle andres og respekter virkelig kvinder som dig som tør stå ved dig selv med billede ( du er iøvrigt rigtig sød og køn at se på ) Børn kan bare være ondskabsfulde mod hinanden, ( kan voksne iøvrigt også ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg