Hop til indhold
KeBoRas

Anna i Odense

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi søde unge Anna i går eftermiddags.

Adressen var i et rækkehus kvarter i udkanten af Odense, forholdsvis diskret.

Anna er en sød at se på, og nogenlunde at kommunikere med. Selve akten var som normalt, lidt forspil med fransk og derefter sex i de stillinger man ønsker.

Alt i alt kunne jeg godt finde på at besøge hende igen, hvis lysten til en ung trunte skulle komme over mig igen :)

Link https://annoncelight.dk/showad/282285

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KeBoRas skrev, for 59 minutter siden:

Jeg var et smut forbi søde unge Anna i går eftermiddags.

Adressen var i et rækkehus kvarter i udkanten af Odense, forholdsvis diskret.

Anna er en sød at se på, og nogenlunde at kommunikere med. Selve akten var som normalt, lidt forspil med fransk og derefter sex i de stillinger man ønsker.

Alt i alt kunne jeg godt finde på at besøge hende igen, hvis lysten til en ung trunte skulle komme over mig igen :)

Link https://annoncelight.dk/showad/282285

 

Kan du sige lidt om hun svarer til billederne? Har selv hende i kikkerten da hun jo ser dejlig ud, og har da også kommunikeret lidt med hende.

Jeg syns dog området virker ualmindeligt inddiskret, men måske tar' jeg fejl. Hvad syntes du?....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har da vist levet godt siden hun var her sidst, som jeg husker billederne fra sidst. Men ser ud til at bære det ganske pænt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Kan du sige lidt om hun svarer til billederne? Har selv hende i kikkerten da hun jo ser dejlig ud, og har da også kommunikeret lidt med hende.

Jeg syns dog området virker ualmindeligt inddiskret, men måske tar' jeg fejl. Hvad syntes du?....

Der er vist løbet lidt moms på vægten som Stein skriver, men jeg er sikker på at der er hende på billederne. Tjah, inddiskret nej, man kan "bare" parkere lidt væk på en af de andre veje, og gå en tur ned til adressen. Jeg valgte dog at parkere i forhaven, og tror ikke at der er nogle der har lagt mærke til det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...