Hop til indhold
Guest Jaaadeeet

Nana sexy delicious

Recommended Posts

Guest Jaaadeeet

https://annoncelight.dk/showad/299582

Meget sød kvinde, men alt for ivrig og alt for meget glidecreme. Vi begge var bare badet ind i lortet og man fik intet til at tørre det af med. Jeg prøvet at lege med hendes numse, det droppede jeg bare igen, fordi vi bare var smut ind i alt for meget creme.

Hun var så ivrig, at jeg bad hende om 4 gange at slappe af, men det hjalp overhovedet ikke. Hendes body massage var bare akavet og ubehageligt. Jeg blev snydt for både anal og 20 minutter. Anal sagde hun bare nej til, hver gang jeg spurgte om det, selvom jeg havde betaler for det. Jeg gjorde hende opmærksom på de 20 minutter og der blev jeg bare sendt ud.

Hun havde virkelig tralvt med tiktok og ville tage billeder og videoer med en til det lort, selvom jeg gjorde hende opmærksom på det flere gange, at det ikke kommer til at ske. 

Så en time hos Nana, var 3/10 stjerner. 3 for udseendet og hun kun alligevel lidt tricks med den.

Redigeret af Jaaadeeet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...