Hop til indhold

Recommended Posts

Mthom skrev, for 34 minutter siden:

Nogen der ved om hun tilbyder andet end massage

hun ser rigtig godt ud.    https://annoncelight.dk/showad/290201

Man kan også få et HJ af hende, men hun tager sig godt betalt. 400,- for en times massage. Uden at blinke så forlanger hun 1.000,- hvis man også vil have HJ. Massagen er rigtig god. Håndjobbet virker som det bare skal overstås i en fart. 
Jeg var fristet og måtte simpelthen bare prøve selv om jeg synes prisen var ret høj (der er nok 10 steder inden for 10 min. gåafstand hvor man kan få FP til samme pris). Nu er det så prøvet og kommer jeg igen så bliver det kun for massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så røg jeg også i fælden. :D

En rigtig begynder fejl. Man tænker jo lidt med det forkerte hovede, når man ligger der på madrassen. ;)
Lun er sød og hun giver en god massage. Ikke den bedste i byen, men bestemt en af de bedre.

Lun er som sagt rigtig sød og dejlig, og lokkede mig til at sige ja til et HJ. Når det andet hovede tager over, kan man overtales til meget. Åbenbart selv en pris på en tusse for massage og HJ. Meget over, hvad jeg normalt betaler for den ydelse. Normalt vil jeg aldrig oplyse priser herinde, da jeg ved det kan variere fra gang til gang, men det her var for meget.

Som møgsvinet også skriver, så levede hendes HJ ikke op til prisen. Det gives langt bedre andre steder i byen.

Hun lokker også med flere ting på menuen, hvis man kommer igen, men jeg tror det er en fælde. Er der nogen der har fået mere end HJ ved hende?

Jeg kan jo kun grine lidt af mig selv, og næste gang afstemme kontanterne i pungen, med det “oplevelsen” må koste. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der to gange, fordi så mange har anbefalet hende, men ingen af gangene fik jeg massage af Lun. Første gang fik jeg udmærket massage af en ung pige, som jeg senere fandt ud af var Emmee, da jeg efterfølgende har besøgt hende på hendes eget sted. Hun var helt vild efter at sælge ekstra, men jeg havde ikke flere penge med :-)

Anden gang var usædvanlig hård massage leveret af en dame, som egentlig også så ud til at hun var bedre til at bygge en carport eller male min stue :-)

Hun tilbød heldigvis ikke ekstra.

Jeg kommer ikke igen.

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været der to gange, fordi så mange har anbefalet hende, men ingen af gangene fik jeg massage af Lun. Første gang fik jeg udmærket massage af en ung pige, som jeg senere fandt ud af var Emmee, da jeg efterfølgende har besøgt hende på hendes eget sted. Hun var helt vild efter at sælge ekstra, men jeg havde ikke flere penge med :-)

Anden gang var usædvanlig hård massage leveret af en dame, som egentlig også så ud til at hun var bedre til at bygge en carport eller male min stue :-)

Hun tilbød heldigvis ikke ekstra.

Jeg kommer ikke igen.

Jeg har også tidligere besøgt Jiramon, dog kun de unge piger i det bagerste værelse. 

Servicen har været forskelligt, men aldrig tidligere, har jeg oplevet priser så langt over Randers normen. Men Lun må jo have fået en anden pris politik, her efter krisen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Munkholm
UnderSolen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har også tidligere besøgt Jiramon, dog kun de unge piger i det bagerste værelse. 

Servicen har været forskelligt, men aldrig tidligere, har jeg oplevet priser så langt over Randers normen. Men Lun må jo have fået en anden pris politik, her efter krisen. 

Har hun unge piger på besøg for tiden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...