Mthom 145 Skrevet 7. Juli, 2020 Nogen der ved om hun tilbyder andet end massage hun ser rigtig godt ud. https://annoncelight.dk/showad/290201 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 7. Juli, 2020 Mthom skrev, for 34 minutter siden: Nogen der ved om hun tilbyder andet end massage hun ser rigtig godt ud. https://annoncelight.dk/showad/290201 Man kan også få et HJ af hende, men hun tager sig godt betalt. 400,- for en times massage. Uden at blinke så forlanger hun 1.000,- hvis man også vil have HJ. Massagen er rigtig god. Håndjobbet virker som det bare skal overstås i en fart. Jeg var fristet og måtte simpelthen bare prøve selv om jeg synes prisen var ret høj (der er nok 10 steder inden for 10 min. gåafstand hvor man kan få FP til samme pris). Nu er det så prøvet og kommer jeg igen så bliver det kun for massagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 22. Juli, 2020 Så røg jeg også i fælden. En rigtig begynder fejl. Man tænker jo lidt med det forkerte hovede, når man ligger der på madrassen. Lun er sød og hun giver en god massage. Ikke den bedste i byen, men bestemt en af de bedre. Lun er som sagt rigtig sød og dejlig, og lokkede mig til at sige ja til et HJ. Når det andet hovede tager over, kan man overtales til meget. Åbenbart selv en pris på en tusse for massage og HJ. Meget over, hvad jeg normalt betaler for den ydelse. Normalt vil jeg aldrig oplyse priser herinde, da jeg ved det kan variere fra gang til gang, men det her var for meget. Som møgsvinet også skriver, så levede hendes HJ ikke op til prisen. Det gives langt bedre andre steder i byen. Hun lokker også med flere ting på menuen, hvis man kommer igen, men jeg tror det er en fælde. Er der nogen der har fået mere end HJ ved hende? Jeg kan jo kun grine lidt af mig selv, og næste gang afstemme kontanterne i pungen, med det “oplevelsen” må koste. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 172 Skrevet 22. Juli, 2020 (edited) Jeg har været der to gange, fordi så mange har anbefalet hende, men ingen af gangene fik jeg massage af Lun. Første gang fik jeg udmærket massage af en ung pige, som jeg senere fandt ud af var Emmee, da jeg efterfølgende har besøgt hende på hendes eget sted. Hun var helt vild efter at sælge ekstra, men jeg havde ikke flere penge med Anden gang var usædvanlig hård massage leveret af en dame, som egentlig også så ud til at hun var bedre til at bygge en carport eller male min stue Hun tilbød heldigvis ikke ekstra. Jeg kommer ikke igen. Redigeret 22. Juli, 2020 af Prikken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 22. Juli, 2020 Prikken skrev, for 2 timer siden: Jeg har været der to gange, fordi så mange har anbefalet hende, men ingen af gangene fik jeg massage af Lun. Første gang fik jeg udmærket massage af en ung pige, som jeg senere fandt ud af var Emmee, da jeg efterfølgende har besøgt hende på hendes eget sted. Hun var helt vild efter at sælge ekstra, men jeg havde ikke flere penge med Anden gang var usædvanlig hård massage leveret af en dame, som egentlig også så ud til at hun var bedre til at bygge en carport eller male min stue Hun tilbød heldigvis ikke ekstra. Jeg kommer ikke igen. Jeg har også tidligere besøgt Jiramon, dog kun de unge piger i det bagerste værelse. Servicen har været forskelligt, men aldrig tidligere, har jeg oplevet priser så langt over Randers normen. Men Lun må jo have fået en anden pris politik, her efter krisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Munkholm Skrevet 22. Juli, 2020 UnderSolen skrev, for 9 minutter siden: Jeg har også tidligere besøgt Jiramon, dog kun de unge piger i det bagerste værelse. Servicen har været forskelligt, men aldrig tidligere, har jeg oplevet priser så langt over Randers normen. Men Lun må jo have fået en anden pris politik, her efter krisen. Har hun unge piger på besøg for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 22. Juli, 2020 Munkholm skrev, for 2 timer siden: Har hun unge piger på besøg for tiden? Ikke jeg ved af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg