Hop til indhold

Recommended Posts

Ja hun ser flink ud - men mon det er hende du møder?

En kort søgning af det første billede, viste 26 steder det var brugt i USA - her hed hun for det meste Elina og var 24 år. Så hvis det er hende, så er hun blevet 2 år yngre samtidig med at hun skiftede navn til Niki ;-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen6 skrev, for 5 minutter siden:

Ja hun ser flink ud - men mon det er hende du møder?

En kort søgning af det første billede, viste 26 steder det var brugt i USA - her hed hun for det meste Elina og var 24 år. Så hvis det er hende, så er hun blevet 2 år yngre samtidig med at hun skiftede navn til Niki ;-).

Fuck Niki - eller jeg mener fuck ikke Niki :-) Tak !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rødovre? Jeg synes hver gang det er i Rødovre, så er anmeldelsen spækket med negative superlativer. Specielt dem med lignende annoncer og som huserer på  Nyholms Allé  :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jern Henrik skrev, 1 time siden:

Rødovre? Jeg synes hver gang det er i Rødovre, så er anmeldelsen spækket med negative superlativer. Specielt dem med lignende annoncer og som huserer på  Nyholms Allé  :wacko:

Ja det er nok en god idé at blive væk hvis adressen er Nyholms Allé

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 6 timer siden:

Ja det er nok en god idé at blive væk hvis adressen er Nyholms Allé

Yes, Boycott Nyholms Allé. Har for et par år siden selv været på besøg der. Gik igen da jeg fandt det lidt for lurvet til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...