Vildsvinet 981 Skrevet 7. Juli, 2020 Er der nogle der kender pigen eller stedet i Rødovre måske? Der er andre pige med lignende annonce - og der er vist suspekte steder i Rødovre, men hun ser reel ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 7. Juli, 2020 Ja hun ser flink ud - men mon det er hende du møder? En kort søgning af det første billede, viste 26 steder det var brugt i USA - her hed hun for det meste Elina og var 24 år. Så hvis det er hende, så er hun blevet 2 år yngre samtidig med at hun skiftede navn til Niki . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 981 Skrevet 7. Juli, 2020 jensen6 skrev, for 5 minutter siden: Ja hun ser flink ud - men mon det er hende du møder? En kort søgning af det første billede, viste 26 steder det var brugt i USA - her hed hun for det meste Elina og var 24 år. Så hvis det er hende, så er hun blevet 2 år yngre samtidig med at hun skiftede navn til Niki . Fuck Niki - eller jeg mener fuck ikke Niki Tak ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 446 Skrevet 7. Juli, 2020 Rødovre? Jeg synes hver gang det er i Rødovre, så er anmeldelsen spækket med negative superlativer. Specielt dem med lignende annoncer og som huserer på Nyholms Allé 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 7. Juli, 2020 Jern Henrik skrev, 1 time siden: Rødovre? Jeg synes hver gang det er i Rødovre, så er anmeldelsen spækket med negative superlativer. Specielt dem med lignende annoncer og som huserer på Nyholms Allé Ja det er nok en god idé at blive væk hvis adressen er Nyholms Allé 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69Niels 86 Skrevet 8. Juli, 2020 pacer skrev, for 6 timer siden: Ja det er nok en god idé at blive væk hvis adressen er Nyholms Allé Yes, Boycott Nyholms Allé. Har for et par år siden selv været på besøg der. Gik igen da jeg fandt det lidt for lurvet til mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kfrb 14 Skrevet 8. Juli, 2020 ....den gode gamle kineser holdte nu også til på Nyholms Allé. Hun var ganske populær. :o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg