Hop til indhold
Diskusprolaps

BBW massør søges i Aarhus

Recommended Posts

Som overskriften siger leder jeg efter en stor, rund og blød thaimassør i Aarhus og omegn.

Helst en moden kvinde, mellem 40-60 år, må gerne have et langt menukort ;)

Har søgt herinde og kan ikke finde noget lovende.

Måske I kære brugere herinde, kan komme i tanke om en mulighed for at få opfyldt et højt ønske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, lyder som en drøm ;) .. Jeg har kun kendskab med Rose og så Cherry. Begge petite kvinder ... Men jeg følger lige med på sidelinjen, hvis der skulle dukke noget op :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Diskusprolaps skrev, for 38 minutter siden:

Som overskriften siger leder jeg efter en stor, rund og blød thaimassør i Aarhus og omegn.

Helst en moden kvinde, mellem 40-60 år, må gerne have et langt menukort ;)

Har søgt herinde og kan ikke finde noget lovende.

Måske I kære brugere herinde, kan komme i tanke om en mulighed for at få opfyldt et højt ønske.

Sådan en stødte jeg ind i på Jordbrovej, den i kælderen på hjørnet. Men om hun er der mere aner jeg ikke. Hun var der ikke sidst. 
Mei ved Siam er lidt stor og ligeledes mutter ved Nalee også på Jordbrovej, den i høj stue. Der er ikke menukort, du bestiller bare a la carte:mrgreen: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Sådan en stødte jeg ind i på Jordbrovej, den i kælderen på hjørnet. Men om hun er der mere aner jeg ikke. Hun var der ikke sidst. 
Mei ved Siam er lidt stor og ligeledes mutter ved Nalee også på Jordbrovej, den i høj stue. Der er ikke menukort, du bestiller bare a la carte:mrgreen: 

Genialt, så er der noget at arbejde med, tusind tak.

Fynbo på togt i Aarhus :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Diskusprolaps skrev, for 1 minut siden:

Genialt, så er der noget at arbejde med, tusind tak.

Fynbo på togt i Aarhus :lol:

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan prøve på Randersvej tror det er nummer 13. Ved stjernepladsen nederst. Mutter er til det hele og du må gerne tage hende med hjem til Fyn. 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, for 48 minutter siden:

Du kan prøve på Randersvej tror det er nummer 13. Ved stjernepladsen nederst. Mutter er til det hele og du må gerne tage hende med hjem til Fyn. 
8000

Ja Fyn er fin, ta blot med hjem og undlad venligst at slippe løs, 2 fluer med et smæk :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 16 timer siden:

8000

Thaimig skrev, for 15 timer siden:

Ja Fyn er fin, ta blot med hjem og undlad venligst at slippe løs, 2 fluer med et smæk :lol: 

Tror jeg er lidt fattesvag idag :D mener I hun er pivringe og I foretrækker at deportere hende til Fyn eller hvordan?

Eller er hun giftelysten, det møder jeg af og til i den kulørte thaiverden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

@Aarhuselsker Hvis du tænker på Nan, så var hun der ikke for nogle uger siden. Ang var hun flyttet til Nalee i nr 17 ca, men der er hun vist heller ikke længere. Folkene der ved ikke, hvor hun nu er. Efter din fine anmeldelse har jeg forgæves eftersøgt hende. Så hvis nogen ved, hvor hun er, er jeg interesseret:smile:...
NN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
NN 8000 skrev, for 1 minut siden:

@Aarhuselsker Hvis du tænker på Nan, så var hun der ikke for nogle uger siden. Ang var hun flyttet til Nalee i nr 17 ca, men der er hun vist heller ikke længere. Folkene der ved ikke, hvor hun nu er. Efter din fine anmeldelse har jeg forgæves eftersøgt hende. Så hvis nogen ved, hvor hun er, er jeg interesseret:smile:...
NN

Ja det var vist Nan hun hed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 1 time siden:

Tror jeg er lidt fattesvag idag :D mener I hun er pivringe og I foretrækker at deportere hende til Fyn eller hvordan?

Eller er hun giftelysten, det møder jeg af og til i den kulørte thaiverden.

Sorry prøvede at være sjov. Jeg har ikke været sammen med hende. Men hun har alder og har budt sig til. 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
8000 skrev, den 7.7.2020 at 21:01:

8000

Det hele? Også anal?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ØstJyskM48 skrev, for 8 timer siden:

Det hele? Også anal?

Se svar længere oppe i tråd. 
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...