Hop til indhold
udinaturen

Kate Aalborg - Fantastisk oplevelse!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/288405

Jeg kan forstå, at der meget delte meninger om Kate fra Aalborg i øjeblikket. Men! Med Kate handler det 100% kemi, og den kemi havde vi med det samme, da jeg trådte ind af døren.

Jeg besøgte hende for godt og vel en uges tid siden, og jeg har aldrig følt en dejligere og mere indlevende glædespige end Kate. Og det siger ikke lidt!

Det startede dejlig blidt ud, hvor hun kyssede mig ned over maven/brystkassen, og hvorefter hun gik længere ned for at give mig det bedste blowjob jeg længe har fået. Hun tog den dybt og langsomt, og måtte stoppe hende for ikke at komme for tidligt. Herefter gik det over i hed sex med mange forskellige stillinger. Hun var total ligeglad med lidt sved og ville egentlig blot have mig tættere på.  Til sidste sagde hun, at jeg skulle komme hende i munden. Hun sluttede uden brug af hænder og kom så meget, at hun ikke kunne sluge det hele. Fair nok.

Vores gode kemi kan skyldes vi er lige gamle, og at jeg også gjorde det som hun ville. Desuden finder jeg Kates krop og ansigt enorm tiltrækkende, og jeg fik også selv rosende ord med på vejen om mine blå øjne og krop.

Brugte 45 minutter med hende og var nok ude efter en time. 

For Kate, because I know your reading this: Thank you so much a great time. I will come back before you leave :) .. 

Kate 10/10 - Jeg er vild med hende. 

Sex 10/10 - Har intet at sætte det på det. 

Stedet 8/10 - (Ud til en større vej, men ok diskret)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg genkender alt det du skriver. Hun roste også mit udseende og nævnte flere gange at jeg var den bedste elsker hun havde mødt. Det var bare så skønt. Nu er jeg en gammel rotte, så jeg tænker, at hun blot var sød ved mig - for det var hun bestemt. Men også meget professionel. Fin mulighed for bad før og efter, men selV aften blev holdt indenfor den aftalte tid - meget fokus herpå. Jeg kunne jo godt have undt hende lidt mere tid med den bedste elsker hun nogensinde havde prøvet, men der havde hun selvdisciplin.

PS! Ansigtet er vellignende et af hendes billeder. Dog bruger hun ikke i krismaling.

Hendes krop er ok. Hofterne er en del bredere end de på billederne, specielt hvis man tager hendes lave højde i betragtning, som er normale til slanke. Hun har lidt hvalpefedt og hende bryder er fine men ikke lige så kuglerunde som på nogle af billederne.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 20 timer siden:

Jeg genkender alt det du skriver. Hun roste også mit udseende og nævnte flere gange at jeg var den bedste elsker hun havde mødt. Det var bare så skønt. . Jeg kunne jo godt have undt hende lidt mere tid med den bedste elsker hun nogensinde havde prøvet, men der havde hun selvdisciplin.

Absolut genialt indlæg :)    Perception is reality ....eller noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...