Hop til indhold

Recommended Posts

Hej davs . Vil lige fortælle om mit besøg hos Kamilla sweet latina . Wow hun er vildt sød og mega lækker . Kønt ansigt kysser som en drøm . Mega dejlige bryster , ikke ægte men dejlig bløde . Sikke en røv . Jeg havde cyklet dertil så startede med et dejligt bad . Tog underbukser på og gik ind til hende . Hun lå der på sengen i rødt lingeri omg . Så sexet  altså . Hun sagde på godt engelsk at jeg skulle komme ned til hende hvor vi startede med at kysse og kæle lidt , før jeg fløj ned imellem hendes ben og startede med at slikke den dejligste flotte fisse . Efter lidt tid bad hun mig komme op til hende , hun mente hun skulle arbejde lidt for hendes penge , haha ok . Hun tog min meget hårde sjover ud og startede med at sutte helt fantastisk . Jeg havde meget jeg skulle nå så bad hende sætte sig på mig . Fuck et syn da hun startede med at ride mig . Wow . De dejlige bryster hoppede op og ned og hun nød det . efter lidt tid sagde jeg please bend over baby . Spurgte igen om anal men var desværre nej . Nå men synet af den røv og et godt greb om brysterne kunne jeg mærke at , jeg skulle lige trække mig ud og ha lidt dansk inden jeg ville være død . Om på ryggen op med hendes ben på skulderne og støde dybt og hårdt .Af med kondommet og en dejlig afslutning ud over hendes dejlige bryster.  Hun får sgu en guld medalje af mig . Dejligt stille sted i Vanløse .Der var også en anden pige på adressen .  Sjældent at en Brazilianer  taler så godt engelsk . Gid hun bliver her meget længe . Vær sød imod hende , så hun ihvertfald kommer igen . Jeg skal ihvertfald på besøg igen inden det er ferietid . Go sommer 

I skal også ha noget at lave når jeg jo udføre det hårde arbejde . Please indsæt et link hahaha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...