Hop til indhold
Onslow

Nam Thai, Vardevej Vejle

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge stedet i dag.

Blev modtaget af en mega smuk petit model, og hun var rigtig sød og dejlig.

Da vi var hen ad halvdelen af seancen, kunne jeg høre, at Nan var færdig med kunden i det andet rum, og da han var taget afsted, kom hun ind og hilste på. Hun gav så en hånd med og spurgte, om jeg var til hård massage, og da jeg bekræftede det, tog hun fat på skuldrene, mens hun fortsatte på ben og balder.

Hun tog i den grad fat, så jeg næsten våndede mig og spurgte, om det var ok med 600 for en time med dem begge, hvilket jeg igen bekræftede, og så gik det løs til fuld nydelse og lindring af min havarerede skulder.

Efter yderligere ½ times nydelse kom der så en kvajpande :) ind i butikken, og hun gik ud til ham, mens Nan fortsatte behandlingen, nu med mere fokus på efterbehandling, blidt og behageligt. Jeg blev bedt om at vende mig om, og massagen fortsatte på forsiden med tydelige pølsestrøg og fnisen og frække blink.

Nu kender hun mig fra tidligere, så spørgsmålet var egentlig overflødigt, men hun spurgte alligevel, høflig som hun er, og da jeg havde blinket ja, røg de klude, som jeg ikke allerede havde befriet hende for.

Hun er ingen skønhed og vejer lige rigeligt til at være velskabt, hvilket også har medført, at barmen er gået fra A til B siden sidst, ingen fordel for formen, desværre, men for fanden, hvor har hun en dejlig kødfuld og velsmagende fisse. :)

Desværre var det én af de dage, hvor lille Onslow bare ikke ville vækkes til live, men alligevel en dejlig oplevelse med masser af kys og nærvær.

Hvis hun er der i næste uge også, er jeg bange for, at jeg må afsted igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Onslow, der var flere private oplysninger om pigen i din anmeldelse. Du angiver dels hvilken provinsby hun privat bor i, og som jeg læser din anmeldelse, opgiver du også hendes rigtige fornavn.

Jeg er dog en lille smule i tvivl om, hvorvidt det var hendes rigtige fornavn, du har opgivet for det var et meget almindeligt dansk fornavn, men jeg har for en sikkerhedsskyld slettet det idet du nævner det i samme forbindelse med at hun har fortalt dig personlige oplysninger om i hvilken by hun bor. Du er velkommen til til at angive hendes "kunsternavn" til din anmeldelse i et nyt indlæg, da din anmeldelse nu er uden et navn på pigen, du har besøgt.

Heldigvis ville hun ikke være direkte personhenførbar, da det bare var bynavnet du opgav, men det der med pigernes privatliv hører ikke hjemme i en anmeldelse, og i hvilken by hun privat bor eller hvad hun hedder til fornavn henhører under pigernes privatliv og må ikke nævnes i en anmeldelse.

Ellers henviser jeg til vores regler : viewtopic.php?f=4&t=2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Accepteret, Moderator, det var ikke helt gennemskueligt.

Jeg spurgte hende, hvad hun hed, og hun svarede xxxx, lettere forundret spurgte jeg så, om hun var født her i landet eller adopteret som spæd. Hun benægtede begge dele og sagde grinende, at thailandske navne ikke er nemme at udtale for danskere, derfor havde hun tillagt sig navnet.

Det grinede vi så lidt af sammen, og da jeg tilføjede, at danske navne heller ikke falder thailændere naturligt i munden, blev stemningen endnu bedre, men stadigvæk, jeg ved ikke, hvilket navn hun bruger i hjembyen, så godt nok, at du slettede det.

Jacobsen, hvem er det, du beskriver, Nan eller den smukke pige, hvis kaldenavn, jeg her behændigt undgår at nævne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Advarsel - reklameindslag. :)

Var lige forbi til en kop kaffe i dag og hilste på Daw, ja sådan præsenterede hun sig faktisk. :)

Hun lagde frisk ud med at spørge, om jeg ville have massage, og nu, hvor jeg havde set hende, var det et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til.

For sikken kvinde, ca. 1½ m høj, 45 kg, smukt, smilende ansigt og lækkert mørkt hår sat op i en hestehale. En ærmeløs, kort, sort kjole, som smøg sig om en perfekt krop, som børnefødsler tilsyneladende er gået ubemærket hen over. Tyngdekraften var åbenbart heller ikke aktiv, da hun blev født, for hendes i forhold til den spinkle krop store bryster har absolut ikke brug for noget seletøj.

En desværre alt for kort times dejlig massage med fokus på de ømme steder fik sin ende. ikke fordi hun snød med tiden, den bare nærmest fløj af ted, ikke mindst mens jeg kunne ligge på ryggen og betragte hendes skønhed. :)

Fotomodel pige, nej en voksen kvinde, som jeg vil skyde til at være i anden halvdel af 30'erne, men ud over kroppen og skønheden udstyret med så meget sødme, ynde og charme, at det var fristende at forelske sig.

Og så til reklamen, i næste uge åbner hun sit eget sted i Tørring, det kan vist ikke undgå at blive en succes.

Så genopståede Onslow påtænker stille og roligt at entre døren med et daw Daw.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:D tak for en god anmeldelse onslaw den smukke kvinde skal da besøges når hun kommer

til tørring, jo ikke langt væk hun får forretning så, lækkert hehe :P

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Advarsel - reklameindslag. :)

Var lige forbi til en kop kaffe i dag og hilste på Daw, ja sådan præsenterede hun sig faktisk. :)

Hun lagde frisk ud med at spørge, om jeg ville have massage, og nu, hvor jeg havde set hende, var det et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til.

For sikken kvinde, ca. 1½ m høj, 45 kg, smukt, smilende ansigt og lækkert mørkt hår sat op i en hestehale. En ærmeløs, kort, sort kjole, som smøg sig om en perfekt krop, som børnefødsler tilsyneladende er gået ubemærket hen over. Tyngdekraften var åbenbart heller ikke aktiv, da hun blev født, for hendes i forhold til den spinkle krop store bryster har absolut ikke brug for noget seletøj.

En desværre alt for kort times dejlig massage med fokus på de ømme steder fik sin ende. ikke fordi hun snød med tiden, den bare nærmest fløj af ted, ikke mindst mens jeg kunne ligge på ryggen og betragte hendes skønhed. :)

Fotomodel pige, nej en voksen kvinde, som jeg vil skyde til at være i anden halvdel af 30'erne, men ud over kroppen og skønheden udstyret med så meget sødme, ynde og charme, at det var fristende at forelske sig.

Og så til reklamen, i næste uge åbner hun sit eget sted i Tørring, det kan vist ikke undgå at blive en succes.

Så genopståede Onslow påtænker stille og roligt at entre døren med et daw Daw.

hej onslow - skal da lige høre om der var tillægsoplevelser? - body to body - andet?

evt.pris?

tantrafan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg ved en del mere, men har lovet at holde tæt med det, indtil hun er i gang.

Kan også røbe, at hun er ved at få lavet en hjemmeside, som nok er online om en 14 dages tid, så der skulle være muligheder til den tid.

Nå ja, klinikkens telefonnummer kan jeg da godt røbe, hun vil jo gerne have gang i forretningen, men vent nu med at bestorme hende til fter den første. :)

91959556

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville egentlig have været forbi hos Daw i dag, men hun holder ferie i Thailand hos sin dejlige søster.

Så det blev Nan hos Nam Thai på Vardevej, der måtte kurere mine ømme muskler. Og for pokker, hvor er der kræfter i den kvinde, hun kan finde de steder, hvor myoserne sidder, og så tager hun fat.

Nu bad jeg selv om hård massage, og i hendes blanding af traditionel thaimassage og olieditto, som hun disker op med, fik jeg sandelig kam til mit hår.

Flere gange måtte jeg vånde mig, når hun borede sine fingre ind i de mest ømme punkter eller maltrakterede mine rygstykker med knæ og albuer.

Jeg havde kun tid til ½ time, så det blev kun til bagsiden, men det var på usikre ben, jeg gik ud fra lokalet, men samtidig med en perfekt følelse i kadaveret.

Jeg tror, jeg sover godt og tungt om lidt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Ville egentlig have været forbi hos Daw i dag, men hun holder ferie i Thailand hos sin dejlige søster.

Så det blev Nan hos Nam Thai på Vardevej, der måtte kurere mine ømme muskler. Og for pokker, hvor er der kræfter i den kvinde, hun kan finde de steder, hvor myoserne sidder, og så tager hun fat.

Nu bad jeg selv om hård massage, og i hendes blanding af traditionel thaimassage og olieditto, som hun disker op med, fik jeg sandelig kam til mit hår.

Flere gange måtte jeg vånde mig, når hun borede sine fingre ind i de mest ømme punkter eller maltrakterede mine rygstykker med knæ og albuer.

Jeg havde kun tid til ½ time, så det blev kun til bagsiden, men det var på usikre ben, jeg gik ud fra lokalet, men samtidig med en perfekt følelse i kadaveret.

Jeg tror, jeg sover godt og tungt om lidt. :D

Jeg har været der 1 gang fik massage af ejeren + HJ , mega dårligt , var slet ikke tilfreds , hun tænker kun på penge hun skulle have, kommer aldrig igen, jeg var ikke kommet for at snakke me få fræk massage. Mads6000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...