Hop til indhold
Mayday

Tanya, Randers

Recommended Posts

Efter opfordring, besluttede jeg endelig at at få en aftale i hus med denne unge dame. Havde først lavet en aftale med hende tidligere på dagen men på grund af arbejdsmæssige forhindringer måtte jeg aflyse, hvilket denne unge mø ikke havde nogle problemer med da min aflysning kom. Det lykkedes mig trods alt at få en aftale i hus her til aften, så efter et bad og med lange løg og lidt frustrationer over et møde med en top uengageret thai forleden tog jeg turen til Randers C.  

I døren blev jeg mødt af en smilende ung petit pige som viste mig ind i arbejdsværelset. Vi aftalte en time for priser som er oplyst på både AL og E-S. Før vi gik i gang fik vi lige en forventningsafstemning os to imellem. Ingen grund til jeg beskriver så meget om hvad der foregik, men alt gik som smurt og jeg endte da også med et smil på læberne. Efter seancen havde vi en god lang snak om hist og pist og jeg var overrasket over hvor åben og smilende hun i bund og grund er. Og hun kigger slet ikke på tiden. 

Jeg ved folk tidligere har kommenteret at billederne ikke er af hende, og det har de ret i. Jeg syntes dog det er brand ærgerligt hun ikke bruger egne billeder, for lækker det er hun. Ikke et gram fedt på kroppen og et par meloner som sidder hvor de skal hverken for lidt eller for meget. Videoen på E-S er af hende. 

Stedet er rent og nydeligt, så ikke noget at  kommentere der, og der er masser af godt parkerings muligheder. Ret diskret, for stedet minder ikke om et sted hvor der sker ting og sager. 

En professionel ung dame med som gør det helt rigtige for at en kunde skal føle sig velkommen. 

Hun får helt klart min anbefaling og ryger klart til tops over piger I Randers med det udvalg jeg har kendskab til pt

https://annoncelight.dk/showad/297512

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg

Link til indlæg

havde kontakt med hende omkring Juli. Tror faktisk hun er stoppet.

Der skrev hun det var hendes sidste dag,

ville ikke komme tilbage til Danmark. Så nåede hende ikke den dag.

Så spændende om hun har ombestemt sig ????

Redigeret af TT123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...