Hop til indhold
Yves

BELGIEN

Recommended Posts

Hej alle sammen,

jeg skal være 6 uger i Belgien , mest i den lille flække Kasterlee .

men rejser også til Antwerpen og Brussels eller andre steder for en god gang fisse!

 

altså , er der nogle her der kender til prostitutionen her til lands og kan give tips eller lign?

 

på forhånd tak

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er en landevej nordfra som ender i Liege. Den løber forbi en amerikansk militær flyveplads. I nærheden heraf er der flere huse med udstillede piger, som sælger forskellige ydelser. Jeg har ikke været i nogen af husene, men du er ikke i tvivl når du kører forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak! Tak for links. 
Fandt Hurtigt ud af at der er red light District både i Antwerpen og Brussels. Har kun besøgt Brussels. 
Derudover var jeg til et gangbang event  I Ghent, som jeg vil rapportere om en dag :)
 

Air6 skrev, den 10.7.2020 at 22:20:

 

Tantra skrev, den 6.7.2020 at 22:14:

 

migmanden skrev, den 6.7.2020 at 21:50:

der er en landevej nordfra som ender i Liege. Den løber forbi en amerikansk militær flyveplads. I nærheden heraf er der flere huse med udstillede piger, som sælger forskellige ydelser. Jeg har ikke været i nogen af husene, men du er ikke i tvivl når du kører forbi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yves skrev, den 6.7.2020 at 19:29:

Hej alle sammen,

jeg skal være 6 uger i Belgien , mest i den lille flække Kasterlee .

men rejser også til Antwerpen og Brussels eller andre steder for en god gang fisse!

 

altså , er der nogle her der kender til prostitutionen her til lands og kan give tips eller lign?

 

på forhånd tak

 

 

Det er måske lidt sent, men Ghent har en red light district (glazenstraatje). >> https://pamela.gent/nl/clubs

Redigeret af clausv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...