Guest LoveThaiMassage Skrevet 6. Juli, 2020 Ved ikke hvor mange fodbold nørder som er herinde foruden mig, men skal se et program i aften på TV 2 om Nicki Billes enorme nedtur, både personligt men også som EX prof fodboldspiller, er så trist og sørgeligt hvordan et menneske kan fucke sit liv så meget op at han har ødelagt alt for sig selv og sin familie . Har altid syntes om ham, så er meget trist på ham og hans families vegne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Man they called Horse 245 Skrevet 6. Juli, 2020 Jeg tror nu nok, at Bille langt henad vejen er offer for at hans forældre før ham tog nogle ret dumme beslutninger. Han har vist ikke haft det specielt nemt. Den ballast som mange tager for givet har manglet. Et stort fodboldtalent gav mange penge mellem hænderne, men uden ballasten kæntrede skibet. Desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 6. Juli, 2020 Man they called Horse skrev, for 18 minutter siden: Jeg tror nu nok, at Bille langt henad vejen er offer for at hans forældre før ham tog nogle ret dumme beslutninger. Han har vist ikke haft det specielt nemt. Den ballast som mange tager for givet har manglet. Et stort fodboldtalent gav mange penge mellem hænderne, men uden ballasten kæntrede skibet. Desværre. Det er da ingen undskyldning, er selv vokset op med alkoholisk og dysfunktion, derfor behøver jeg da ikke fucke mit liv op. Desuden har han haft den mest vidunderlige mor som gav ham faste rammer, faren var lidt mere løs mht faste rammer, men Nicky beskriver selv at han barndom har været rigtig tryg og god. Man må stadig ta ansvar for sit eget liv uanset hvad, er for nemt at give skylden på andre. Ved ikke om du har set sæson 1 på tv play ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 6. Juli, 2020 Jeg forstår ikke den kultur med ,at vi nyder at se andres deroute 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 6. Juli, 2020 Æskildsen skrev, for 46 minutter siden: Jeg forstår ikke den kultur med ,at vi nyder at se andres deroute Det er en kultur som altid har været der ! Altid bedre at se andres elendigheder-end at forholde sig til sin egen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 6. Juli, 2020 Æskildsen skrev, for 56 minutter siden: Jeg forstår ikke den kultur med ,at vi nyder at se andres deroute Husk det gamle ordsprog: egen succes er godt, men andres fiasko er ikke at foragte. Bortset fra det, har jeg ikke tænkt mig at se programmet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 7. Juli, 2020 Æskildsen skrev, for 10 timer siden: Jeg forstår ikke den kultur med ,at vi nyder at se andres deroute nyder skam ikke at se Billes nedtur, tværtimod, kunne jo være at andre kunne lære noget af Billes fejltrin, så er programmet ikke lavet forgæves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg