Hop til indhold
Hans Hansen odense

GB ved Bogense Fyn

Recommended Posts

 

Anne holder GB hun er 35 år 163 cm 61 kg grønne øjne milf langt hår.sutter uden gummi må komme i munden sex med gummi ingen anal og det kan ikke diskuteres. Jeg kysser. jeg er hvil med og blive brugt det er

 

Redigeret af Stabilizer
slettet falsk billede og kontaktoplysninger
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Endelig et GB tæt på hvor man bor men træls at der ikke er penge til det håber der vil blive afholdt igen senere på året hvor ved Bogense afholdes det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans Hansen odense skrev, for 6 timer siden:

 

Anne holder GB hun er 35 år 163 cm 61 kg grønne øjne milf langt hår.sutter uden gummi må komme i munden sex med gummi ingen anal og det kan ikke diskuteres. Jeg kysser. jeg er hvil med og blive brugt det er f

 

  

 

 

Redigeret af Stabilizer
slettet falsk billede i det citerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans Hansen odense skrev, for 6 timer siden:

 

Anne holder GB hun er 35 år 163 cm 61 kg grønne øjne milf langt hår.sutter uden gummi må komme i munden sex med gummi ingen anal og det kan ikke diskuteres. Jeg kysser. jeg er hvil med og blive brugt d

 

  

 

Jeg har skrevet en mail til dig/jer.... jeg er meget interesseret i at mødes på fredag

Redigeret af Stabilizer
slettet falsk billede i det citerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans Hansen odense skrev, for 6 timer siden:

 

Anne holder GB hun er 35 år 163 cm 61 kg grønne øjne milf langt hår.sutter uden gummi må komme i munden sex med gummi ingen anal og det kan ikke diskuteres. Jeg kysser. jeg er hvil med og blive brugt det er

 

  

 

Hvor mange kommer der typisk til et GB ?

Redigeret af Stabilizer
slettet falsk billede i det citerede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan kom en 4.5 stk og op til en 10.15 stk hun vil gerne der kom 10.15 stk nu nå hun har 3 time  

Redigeret af Hans Hansen odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er falsk markedsføring!

Hun findes ikke i virkeligheden og billedet passer slet ikke.

Sørgeligt at der bruges falske billeder

Har hørt der kræves forudbetaling og så lyser alle alarmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fake billeder og der kræves penge forud, jeg er blevet snydt for 1000 kr sidste gang hun lavede annonce og kunne ikke komme i kontakt med hende efter jeg havde betalt.

Mega ubehageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...