Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har besøgt pigen på billedet for efterhånden ret lang tid siden, Bee, mener jeg hun kaldte sig. Dengang fik jeg fuld pakke.

Hendes bryster er silikone og de er ikke specielt bløde, så for mig var de ikke nogen fornøjelse.

Men jeg husker hende som sød og servicemindet. Jeg kan ikke huske prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom tilfældigvis forbi for ca. et år siden.

Lige da jeg var kommet ind ad døren, og blev modtaget af en pige, der ligner hende på de første par billeder, løftede hun højt op i kjolen og lo lige så højt. Hun havde hverken bh eller trusser på. Så føler man sig velkommen..

Det var dog en anden pige, der kom ind for at massere mig.
Hun var supergod til massagedelen, men var ikke så appetitlig, som den første pige.
Da det kom til coda'en, og jeg takkede nej til ekstra, spurgte hun, om hun skulle sende veninden ind.
Jeg mumlede noget i retning af, at det kunne være en god ide, og den første pige kom ind igen.

Så var der fuld pakke til fuld fanfare, og fuld udblæsning og afblæsning. Og hun var sjov.

Desuden var stedet pinligt rent, som jeg meget sjældent har set det andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...