Hop til indhold

Recommended Posts

Hende du ser fuldt ansigt på er hende der har klinikken. Kan ikke huske hendes navn. 

Hun giver ikke fuld pakke, men som regel er det muligt med de andre piger, eller det var det da jeg besøgte klinikken jævnligt for år tilbage.

Mon ikke det stadigvæk er tilfældet. Hun har igennem årene haft nogle ganske søde kvinder på besøg dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 12 minutter siden:

Hende du ser fuldt ansigt på er hende der har klinikken. Kan ikke huske hendes navn. 

Hun giver ikke fuld pakke, men som regel er det muligt med de andre piger, eller det var det da jeg besøgte klinikken jævnligt for år tilbage.

Mon ikke det stadigvæk er tilfældet. Hun har igennem årene haft nogle ganske søde kvinder på besøg dernede.

Tak for info :-) Jeg overvejer lige lidt endnu ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte sidste år Rung Raueng og blev budt indenfor af en spinkel storsmilende kvinde omkring 25-30 år.

Hun talte kun gebrokkent engelsk, men var sød og imødekommende.

Var så ærlig at hun indrømmede at massage ikke var hendes speciale og ville hellere knalde :P

Som sagt, så gjort, gik glad derfra og den ømme ryg måtte vente.

Mener hun hed noget med A. og skulle videre måneden efter.

Mon ikke konceptet stadig er det samme og de fleste ønsker kan opfyldes.

Har ikke mødt butikkens mutter, ser ellers godt skåret ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg  er også blevet bollet mere end masseret det sted :) 
Egentlig har jeg ikke haft noget at klage over - pigerne har som oftest været ærlige om deres kompetenceområder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...