Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hende du ser fuldt ansigt på er hende der har klinikken. Kan ikke huske hendes navn. 

Hun giver ikke fuld pakke, men som regel er det muligt med de andre piger, eller det var det da jeg besøgte klinikken jævnligt for år tilbage.

Mon ikke det stadigvæk er tilfældet. Hun har igennem årene haft nogle ganske søde kvinder på besøg dernede.

Skrevet
  • Author
Allerhelst Thai skrev, for 12 minutter siden:

Hende du ser fuldt ansigt på er hende der har klinikken. Kan ikke huske hendes navn. 

Hun giver ikke fuld pakke, men som regel er det muligt med de andre piger, eller det var det da jeg besøgte klinikken jævnligt for år tilbage.

Mon ikke det stadigvæk er tilfældet. Hun har igennem årene haft nogle ganske søde kvinder på besøg dernede.

Tak for info :-) Jeg overvejer lige lidt endnu ;-)

Skrevet

Den må prøves .

Skrevet

Besøgte sidste år Rung Raueng og blev budt indenfor af en spinkel storsmilende kvinde omkring 25-30 år.

Hun talte kun gebrokkent engelsk, men var sød og imødekommende.

Var så ærlig at hun indrømmede at massage ikke var hendes speciale og ville hellere knalde :P

Som sagt, så gjort, gik glad derfra og den ømme ryg måtte vente.

Mener hun hed noget med A. og skulle videre måneden efter.

Mon ikke konceptet stadig er det samme og de fleste ønsker kan opfyldes.

Har ikke mødt butikkens mutter, ser ellers godt skåret ud.

Skrevet

Jeg  er også blevet bollet mere end masseret det sted :) 
Egentlig har jeg ikke haft noget at klage over - pigerne har som oftest været ærlige om deres kompetenceområder ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.